Jooh, voishan sitä alkaa säästämään rahaa ja laittaa joskus viimosen päälle ässän. Tuola on kuule niin vehkeitä w126':sia, että ihan sydän pakahtuu.
Kaikkista pahinta on se, että tekisi mieli monta eri versiota w126:sta. Valkoinen 560SEL beigellä veluurilla herkutteluun, toisaalta tuo hopea 300SE sinisin kangaspenkein vaikuttaa hienolta johtajatason pirssiltä, puhumattakaan mustalla nahalla verhoillusta mafian 560SEL pirssistä.
Yöunista ei tarvitse onneksi välittää, kun lähtee yövuoroon
Mutta todella upeita pelejä, ei muuta voi sanoa. Kätevä että japseissa on mersut (kaikki?) normaali LHD autoja ettei vääränkätisiä. Tuolta kyllä löytäisi vaikka mitä helmia eikä ole kilometreillä (ja suolalla) pilattuja. Eivätkä taida japanissa enää niin hinnankiroissakaan olla, jos ei nyt aivan mitättömän vähän ole ajettu ja on normaalia käytön jälkeä?
Pistittekö merkille W123:ssa, että 280-malleissa on kumiset puskurinpäät? Samoin noissa ennen 1980-lukua valmistetuissa nopeusmittari loppuu n. 180 km/h, loppu on tyhjää... Eikös siellä ole nopeudet rajoitettu aika reippaasti, ihan kai teknisestikin? Ilmastointi näytti olevan joka pelissä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
jumetsap kirjoitti:Kätevä että japseissa on mersut (kaikki?) normaali LHD autoja ettei vääränkätisiä.
Ainakin yhdessä noista autoista eli eräässä S124:ssä oli ratti apukuskin puolella.
Ja sieltähän se löytyi eli haaveilemani uusi pystylyhty! Hintaa 22700 €, mutta ei paha uudesta (ajettu 19 tkm) Mersusta. Mutta mikä ihmeen härdelli siellä peräkonttorissa luuraa?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Voisiko se olla jokin lisäilmastointilaite? Molempiin päihin voisi kuvitella puhaltimet ja hattuhyllylläkin on jotain ylimääräisiä ritilöitä. Wanhoissa (ainakin 1960 Fleetwood Series 75) Cadillac limoissa on samantyyppinen tuplailmastointi, tosin ihan erikseen takaosaa varten takapenkiltä säädettävissä.
No perskuta - eikös moottoritilassa olekin ilmastoinnin kompura. Kaikkea sitä näkee, mikähän lienee SA?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
No perskuta - eikös moottoritilassa olekin ilmastoinnin kompura. Kaikkea sitä näkee, mikähän lienee SA?
Taitaapa olla. Eikä nyt näytä olevan kyse tuplailmastoinnista niin kuin Käkkylöissä, vaan jostain jälkiasennusmallista.
Mistähän tuollaisen jälkiasennusvehkeen keksisi? Olisi nimittäin aika näpsäkkä laite jos vertaa originaalin asentamiseen by ite. Ruumisauton kylmäosasto olisi ihan kirjaimiellisestinkin kylmäosasto.