Lankussa painetta kehräävä pumppu on hankkarinpuolella takajalkatilan kohdalla auton alla muovisuojan peittämänä. Olipahan selitys... No kuitenkin jos ko. pumpusta ottaa sähköliittimen irti niin silloin ASD on poissa pelistä. Helpompiakin tapoja varmaan on. Sopiva sulake esimerkiksi. Sitä en sit tiä joutuuko vikamuistin nollaamaan. Nollausohjeet löytyy haulla jos sellaista tarttee tehdä kokeilun jälkeen.
en kyllä ymmärrä minkälaisista testauksista on kysymys eikä varmaan kukaan muukaan kun ei vastausta ole tullut
sellainen rele irti jossa lukee päällä notta ASD
Lankussa painetta kehräävä pumppu on hankkarinpuolella takajalkatilan kohdalla auton alla muovisuojan peittämänä. Olipahan selitys... No kuitenkin jos ko. pumpusta ottaa sähköliittimen irti niin silloin ASD on poissa pelistä. Helpompiakin tapoja varmaan on. Sopiva sulake esimerkiksi. Sitä en sit tiä joutuuko vikamuistin nollaamaan. Nollausohjeet löytyy haulla jos sellaista tarttee tehdä kokeilun jälkeen.
Se pumppu siellä penkin alla on kyllä keskuslukolle
Asd:n pumppu on koneessa kiinni...
Ja saa kai sen pois pelistä vaikka ottamalla jonkun abs:n anturi-piuhan irti.
Ne ainakin on hyvin tyrkyllä konehuoneen puolella.
Helpoiten asd:n saa pois pelistä, kun irrottaa asd:n boksin irti akun etupuolelta, kuten jo aikaisemmin mainittiin. Sen päällä luki muistaakseni selvästi asd.
Se pumppu siellä penkin alla on kyllä keskuslukolle
Joo tiedän tuon keskuslukon pumpun. Tuli ehkä huonosti selitettyä mutta tarkoin auton pohjaa repsikan puoleista takajalkatilaa. Siellä on pumppu muovisuojan peittämänä Mikä se sit on Siitä lähtee metalliputki perämötikään. Pumpulle tulee putki kuskin umpion takana olevasta öljysäiliöstä.
Jari Ke kirjoitti:Se pumppu siellä penkin alla on kyllä keskuslukolle
Siellä on pumppu muovisuojan peittämänä Mikä se sit on Siitä lähtee metalliputki perämötikään. Pumpulle tulee putki kuskin umpion takana olevasta öljysäiliöstä.
Lattian alla ei ole pumppua vaan siellä on ASD-perän ohjausyksikön venttiilit ja siihen liittyvä pieni paineakku.
Jari Ke kirjoitti:Se pumppu siellä penkin alla on kyllä keskuslukolle
Siellä on pumppu muovisuojan peittämänä Mikä se sit on Siitä lähtee metalliputki perämötikään. Pumpulle tulee putki kuskin umpion takana olevasta öljysäiliöstä.
Lattian alla ei ole pumppua vaan siellä on ASD-perän ohjausyksikön venttiilit ja siihen liittyvä pieni paineakku.
OK Missä kohtaa konetta pumppu on Tulevaisuutta silmällä pitäen tietoa voi tarvita.
Olen nähnyt koneen päässä nokka-akselin jatkona pumpun mutta olen pitänyt sitä perätason säädön pumppuna. Minulla tuota kapistusta ei ole.
Jari Ke kirjoitti:
OK Missä kohtaa konetta pumppu on Tulevaisuutta silmällä pitäen tietoa voi tarvita.
Olen nähnyt koneen päässä nokka-akselin jatkona pumpun mutta olen pitänyt sitä perätason säädön pumppuna. Minulla tuota kapistusta ei ole.
Jos pumppua ei ole tuossa nokka-akselin jatkona niin sitten se on ohjaustehostimen yhteydessä. Eli siinä on kaksi eri pumppua rinnakkain.
Jari Ke kirjoitti:
Jos pumppua ei ole tuossa nokka-akselin jatkona niin sitten se on ohjaustehostimen yhteydessä. Eli siinä on kaksi eri pumppua rinnakkain.
Piti oikein käydä katsomassa ja tosiaan neljä putkea näyttää olevan kiinni ohajustehostimessa. Kiitos tiedosta.