Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
enska
Tuningspesialisti
Viestit: 1978 Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä
Viesti
Kirjoittaja enska » To 12.04.2007 21:08
Voi pojat, jo on komia
millos tuut haastaan vantaan nopeinta puoli moottoria
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
pekalahd
Vakiokalustoa
Viestit: 120 Liittynyt: To 18.11.2004 21:34
Viesti
Kirjoittaja pekalahd » To 17.05.2007 20:22
Moro,
hieno peli täytyy myöntää.
Mistä ostit helmat ja tuliko kiinnikkeet mukana sekä miten muuten istuivat paikalleen? jos saanee kysyä.
Itellä kans aikomuksena laittaa amg tai tavalliset helmat.
Tähti edessä rauhoittaa mieltä
W124 300D Turbo Ex
S210 300TDT Ex
S204 220cdi
W211 220cdi
tovayryn
Tuningspesialisti
Viestit: 2153 Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tovayryn » Ti 22.05.2007 05:00
enska kirjoitti: Voi pojat, jo on komia
millos tuut haastaan vantaan nopeinta puoli moottoria
eiköhän tässä viel kesänpäälle ku saadaan tuo uus perä toimii että toi kiihtyy johonki
helmat tuli streettuningcarilta ja laatu yllätti positiivisesti. menivät suoraan paikoilleen ilman muokkausta ja hinta on ok.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
kustomi
Tuningspesialisti
Viestit: 1254 Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja kustomi » Ti 22.05.2007 07:19
Mitäs siellä Lorinserin pajalla on tähän tuunattu, kun näyttäs nuo puskurit ja helmatkin ihan originaaleilta?
Onko siellä tekniikkaa rukattu vai mitä?
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
tovayryn
Tuningspesialisti
Viestit: 2153 Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tovayryn » Ti 22.05.2007 15:11
joo tekniikkaa ja sisustaa. luojan kiitos ei oo sitä korisarjaa
tekniikka on tehty ja vaihteisto ja putkisto, etupenkit erilaiset
..lopun teen (pilaan) minä
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
AimoHarppaus
Vakiokalustoa
Viestit: 135 Liittynyt: La 30.10.2004 19:37
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja AimoHarppaus » To 24.05.2007 17:48
Vanteet näyttää kyllä komialta, suurelta hommalta oot säästyny. Oootko suunnitellut eteen puskuria tai nykyiselle hieman jatkoa, meinaan kun näyttää hieman lököltä. Tarkoitan siis että helman etureuna alempana kuin puskuri, vai katsonkohan vain silmät ristissä.
Entäs takapuskurin venyttäminen, mielestäni se vois tuoda perään vielä kookkaampaa ilmettä. Omassa kotterossani sama homma. Mun silmää miellyttää kun helmojen linja on tasallaan tai hieman nousee perää kohti.
Aika mellevä muutos nuo etuvalot, porukka kun yleensä niin mielissään jo ihan orkkis xenoneista
tovayryn
Tuningspesialisti
Viestit: 2153 Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tovayryn » To 24.05.2007 23:10
pitää sitä muuttaa, kuten todettu, tää auto on vasta korjattu.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi