Motonetin ohjausvaihdeöljy MB 000 989 88 03
Motonetin ohjausvaihdeöljy MB 000 989 88 03
Motonetti myy tälläistä öljyä ja tuoteselosteessa lukee että automaattilaatikkoon. uskaltaako laittaa?
http://www.motonet.fi/?id=23&Tuote=59-0008
Jos ei niin mihin tuo öljy on?
http://www.motonet.fi/?id=23&Tuote=59-0008
Jos ei niin mihin tuo öljy on?
*W202 200CDI -00* W124 300TDT -93 (Ex) W124 200D -88 (Ex) W124 300D -90 (Ex) S124 300TE 4matic -89 (Ex) W210 220D -97 (Ex) W638 110D -99 (Ex) W123 300D -82 (Ex)
Purkin kyljessä lukee, että se on tarkoitettu ohjaustehostimeen. Vehon myymä MB:n ohjaustehostinöljy on myös keltainen.
En kokeilisi automaattivaihteistoon vaan ostaisin öljyä, jonkakäyttötarkoitus on selkeä. Yleensä automaattivaihteistoöljyissä on punainen väri, että se voidaan tunnistaa (poikkeuksia tietysti on).
En kokeilisi automaattivaihteistoon vaan ostaisin öljyä, jonkakäyttötarkoitus on selkeä. Yleensä automaattivaihteistoöljyissä on punainen väri, että se voidaan tunnistaa (poikkeuksia tietysti on).
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Valvoline Dextron III
Terve!
Tuota otsikon mukaista roinaa on tullut mersun automaattiin valutettua. Ja hyvin on pelannut.
Saapi Motonetistä.
Tuota otsikon mukaista roinaa on tullut mersun automaattiin valutettua. Ja hyvin on pelannut.
Saapi Motonetistä.
Terveisin
Tero
Tero
Tomaatti-öljyissä on eroja kuten viinoissakin.
Atf (automatic transmission fluid ) öljyjä on ainakin kahta laatua , kitkalisäaineella ja ilman. Atf 220 on ns Dexron II jossa on kitkalisäainetta. Vanhemmissa Fordeissa ja Volvon laatikoissa käytettiin tavallista atäffää joka oli ilman kitka-ainetta. Jos tätä hulauttaa sellaiseen laatikkoon jossa levypakat vaativat Dexron I, II, tai III:a niin sutii pakat sileiksi .
Mersun käyttämä Mobil 220 (DEX II) ja 320 ( DEX III) mutta itse lykkäsin King öljyt ja hyvin toimii. Yleensä ne tulevat samalta valmistajalta, pakkaavat vain eri purkkiin, joitain "liposomeja" voi puuttua mutta jos he laittavat api, mil tms luokituksen he ovat vastuussa että näin on. Vähän sama kuin Pirkka mätitahnassa, Sama tehdas sama tavara kuin Abban kallen mätitahna mutta eri kalasta ja eri mausteet.
Öljyistä vielä, kun lipesi muihin. Näitä atf öljyjä voi käyttää ohajustehostimessa yms hydraulilaitteissa kuten perälautanostimen moottoreissa ym kevyen käytön laitteissa jos ei valmistaja edellytä muuta tiivisteiden ym takia. Jos tarvitaan matalia lämpötiloja notkeana kestävää öljyä esim ohjaustehostimeen on Shellin Aviaition Fuid sopivaa toimii vielä n -60 celsiusta mutta maksaa n 15 egee tuoppi.

Atf (automatic transmission fluid ) öljyjä on ainakin kahta laatua , kitkalisäaineella ja ilman. Atf 220 on ns Dexron II jossa on kitkalisäainetta. Vanhemmissa Fordeissa ja Volvon laatikoissa käytettiin tavallista atäffää joka oli ilman kitka-ainetta. Jos tätä hulauttaa sellaiseen laatikkoon jossa levypakat vaativat Dexron I, II, tai III:a niin sutii pakat sileiksi .
Mersun käyttämä Mobil 220 (DEX II) ja 320 ( DEX III) mutta itse lykkäsin King öljyt ja hyvin toimii. Yleensä ne tulevat samalta valmistajalta, pakkaavat vain eri purkkiin, joitain "liposomeja" voi puuttua mutta jos he laittavat api, mil tms luokituksen he ovat vastuussa että näin on. Vähän sama kuin Pirkka mätitahnassa, Sama tehdas sama tavara kuin Abban kallen mätitahna mutta eri kalasta ja eri mausteet.
Öljyistä vielä, kun lipesi muihin. Näitä atf öljyjä voi käyttää ohajustehostimessa yms hydraulilaitteissa kuten perälautanostimen moottoreissa ym kevyen käytön laitteissa jos ei valmistaja edellytä muuta tiivisteiden ym takia. Jos tarvitaan matalia lämpötiloja notkeana kestävää öljyä esim ohjaustehostimeen on Shellin Aviaition Fuid sopivaa toimii vielä n -60 celsiusta mutta maksaa n 15 egee tuoppi.