W123:ssa alkaa silloin tällöin ohjaus täristä. Jos tekee nopean ravistavan liikkeen ohjauspyörällä alkaa täristämään mutta loppuu itsekseen. Joskus alkaa vatkaamaan kun on tiessä on teräviä pitkittäisuria. Nopeusalue on 80-110 ( pommikoneella kun ei voi ajaa lujempaa), ei ole tasapainotus-ongelma. Onko kenelläkään ideaa mistä voisi johtua. Ohjausiskari vai apusimpukka.
Vai pistänkö kaikki hilut keulaan uusiksi. Vanteet ovat MB:n ns hunajakennovanteet W201:stä ( et 37) 7 mm "spacerit" etuvanteen alla. Rengaskoko 195/65-15. Vai vaikuttaako tuo levennys tuolla lailla. ohjaukulmat säägetty n 1 kk sitten , talvipyöriillä. Aurauksen tarkistin=alueella.
Ohjaus-iskari ongelmako?
-
- Mersumies
- Viestit: 1558
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: Ohjaus-iskari ongelmako?
Joo mulla teki saman tempun aikanaan 124 300tdt 4-matic,mutta korjaantui kun pantiin uusi ohjausiskari KL-varaosista,eikä muistaakseni maksanutkaan paljn.Kuiten alkuperäset vanteet ja oikeankokoiset renkaat.
Mutta voihan sen,mahdollisesti aiheuttaa nuo omatkin räpellykset eli levennykset.
Mutta voihan sen,mahdollisesti aiheuttaa nuo omatkin räpellykset eli levennykset.
Scotty kirjoitti:W123:ssa alkaa silloin tällöin ohjaus täristä. Jos tekee nopean ravistavan liikkeen ohjauspyörällä alkaa täristämään mutta loppuu itsekseen. Joskus alkaa vatkaamaan kun on tiessä on teräviä pitkittäisuria. Nopeusalue on 80-110 ( pommikoneella kun ei voi ajaa lujempaa), ei ole tasapainotus-ongelma. Onko kenelläkään ideaa mistä voisi johtua. Ohjausiskari vai apusimpukka.
Vai pistänkö kaikki hilut keulaan uusiksi. Vanteet ovat MB:n ns hunajakennovanteet W201:stä ( et 37) 7 mm "spacerit" etuvanteen alla. Rengaskoko 195/65-15. Vai vaikuttaako tuo levennys tuolla lailla. ohjaukulmat säägetty n 1 kk sitten , talvipyöriillä. Aurauksen tarkistin=alueella.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D