Heip !
Haaveissa jälkirustailtu orggis Tempo vanhaan lossiin. Kysymys oikeastaan jo otsikossa. Siis: onko W123:n mallista wiikseä käytetty muissa malleissa ? Vois luulla, että W126 ja W107 ainakin. Onko tietoa, kiitos !
K;Wade
W123 TempoMatti, onko viiksi erilainen kuin W126/W124/W201 ?
W123 TempoMatti, onko viiksi erilainen kuin W126/W124/W201 ?
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Re: W123 TempoMatti, onko viiksi erilainen kuin W126/W124/W2
Sama systeemi ainakin 126, 124.Wade kirjoitti:Heip !
Haaveissa jälkirustailtu orggis Tempo vanhaan lossiin. Kysymys oikeastaan jo otsikossa. Siis: onko W123:n mallista wiikseä käytetty muissa malleissa ? Vois luulla, että W126 ja W107 ainakin. Onko tietoa, kiitos !
K;Wade
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Ymmärsinkö oikein siis, että itse viiksi on sama molemmissa ja viiksen tyvessä olevat kikkareet pitää olla W123:een tarkoitetut ?
Tänks
Tänks
Scotty kirjoitti:Laitoin W124:n viiksen W123:een kun oli vanha mennyt poikki juuresta. Jouduin vaihtamaan sisäkalut uudesta vanhan runkoon . 124 Kiinnitys siihen monitoimiviiksen juuren ei sopinut. Muuten oli sama. Muista malleista en tiedä.
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Jeps, katkaisimen kiinnitys monitoimiviikseen alle on erilainen eli porasin "dremelillä" ne 124:n viiksen messinkiniitit auki ja siirsin hilut 123:n runkoon, (123:ssa-vm-80 oli katkaisin kasattu ruuveilla). Kannattaa tehdä jossain lakanan päällä tms koska katkaisijassa on muutama 2 mm:n kuula ja jouset, jotka lakisääteisesti lentelee ympäriinsä. Mitta ennen operaatiota mikä kärjen (4 kpl) asento tulee mihinkin pinniin liittimessä että saat käskyt kerralla oikein. Se on ihmisten tekemä laite joten kyllä sen saa toimimaan....