ostin vaimon työauton. 515tkm ajettu Sprinter 2.9l 5syl turbo koneella.
Alkaa olla aika laiskan notkee, ollut kevyessä ajossa. (kukkia)
Kuinka paljon näillä koneilla keskimäärin ajetaan?
1. Saako siihen "pienellä rahalla" ns. virtaa lisää, esim kansi remontti?
2. Kun turbo hyytyy niin loppuuko meno kokonaan?
Itsellä ei ole tietoa näistä, voisiko joku asiantuntija opastaa.
Kiitos jo etukäteen.
312D Sprinter
siinä turbon päällä on joku helvetin sähköklöntti joka kuumalla ilmalla esim mun sprintterissä tekee sen että kytkee jotenkin ahtimen pois päältä siis todella kuumalla ilmalla +30 ja usean sadan kilsan jälkeen, kai joku kuumenimis suoja? ja meno on sen mukaista. eli ylämäkiin saa tarjota jo pienempää... tarkista onko toi osa rikki siitä sun autosta meinaan on hirveetä ajella vapari sprintterillä 

http://s11.photobucket.com/albums/a200/Volvo142/ex-mersu/
sprintteri
Joo täällä nää sprintterit taitaa karstottua,viikon saksan motariajelua,
niin eiköhän se tokene.
Jamppa
Ps tarkista tosiaan se äskeisessä topissa ollut sähkö klöntti,
onko sen vastus lanka paksun öljyn peitossa.saattaa mennä just hätäkäytölle.Ja silloin ei just vauhti päätä huimaa
niin eiköhän se tokene.
Jamppa
Ps tarkista tosiaan se äskeisessä topissa ollut sähkö klöntti,
onko sen vastus lanka paksun öljyn peitossa.saattaa mennä just hätäkäytölle.Ja silloin ei just vauhti päätä huimaa
Eiks kukaan tiedä tosta ketjunvaihdosta, joko se noilla kilometreillä (515tkm)jounir kirjoitti:kiitos näistä.
Olisi vielä yksi kysymys. Kone käy vähän niinku rynkyttämällä, voisko jakoketju olla niin venynyt että ajoitus muuttuu. Voisko vaikuttaa siihen laiskuuteen?
Onko ketjun vaihto iso homma. Mitähän mahtaa kustantaa?
pitäisi vaihtaa.