Xenonvalojen pesurit
Xenonvalojen pesurit
jälkiasennetut Xenonvalot vaativat ns. painepesurit. Onko tietoa, saako sellaisia järjestelmiä tarvikkeena?
MB R129 SL 300 Mosselman -90 320 hp
Pesurin asennus
Ei ole tietoa. Luullakseni niitä maahantuojat yleisesti asentelivat
Suomessa autoihin, kun pesurit olivat pakolliset. Kaikkiin autoihin
ei saanut merkkikohtaisia, joten tarvikemalleja oli varmaankin saatavana.
Muistaakseni Lada ja monet japanilaiset ovat tällaisia.
Pyyhinpesurit voi jälkiasentaa niihin mersuihin, joihin ne on alunperinkin
saanut lisävarusteena. Korjaamo-CD:ssä on ohje. Mersuihin voi
luultavasti vastaavasti jälkiasentaa alkuperäiset painepesuritkin,
ohjeet löytyvät luulltavasti merkkikohtaiselta CD:lta tai WIS:sta.
Jos lamput ovat lasia, niin suosittelen pyyhinpesureita, sikäli kun
se on ollut saatavana alunperin (129:in kyllä). Painepesurit
ovat lähinnä koriste.
Muovinen lampun pinta kestää huonosti hankausta, toisaalta muovin
voi kirkastaa hiomalla (vaatii erikoisen hienot tarvikkeet).
Suomessa autoihin, kun pesurit olivat pakolliset. Kaikkiin autoihin
ei saanut merkkikohtaisia, joten tarvikemalleja oli varmaankin saatavana.
Muistaakseni Lada ja monet japanilaiset ovat tällaisia.
Pyyhinpesurit voi jälkiasentaa niihin mersuihin, joihin ne on alunperinkin
saanut lisävarusteena. Korjaamo-CD:ssä on ohje. Mersuihin voi
luultavasti vastaavasti jälkiasentaa alkuperäiset painepesuritkin,
ohjeet löytyvät luulltavasti merkkikohtaiselta CD:lta tai WIS:sta.
Jos lamput ovat lasia, niin suosittelen pyyhinpesureita, sikäli kun
se on ollut saatavana alunperin (129:in kyllä). Painepesurit
ovat lähinnä koriste.
Muovinen lampun pinta kestää huonosti hankausta, toisaalta muovin
voi kirkastaa hiomalla (vaatii erikoisen hienot tarvikkeet).
Re: Xenonvalojen pesurit
avo kirjoitti:jälkiasennetut Xenonvalot vaativat ns. painepesurit. Onko tietoa, saako sellaisia järjestelmiä tarvikkeena?



