250d ja 250td erot?
250d ja 250td erot?
Mites onkohan eroa alustassa tai jarruissa näiden mallien välillä? Kyseessähän siis 124 korimalliset autot. Mitä tuo 250d vaatii että siihen voi laittaa tuon td tekniikan?
ELÄ SIJOITA RAHAASI TURHUUKSIIN...SIJOITA NE JOHONKIN TÄHDELLISEEN...
Re: 250d ja 250td erot?
Puhutko vaparin ja turbon eroista (d vs dt) ?Vilikki87 kirjoitti:Mites onkohan eroa alustassa tai jarruissa näiden mallien välillä? Kyseessähän siis 124 korimalliset autot. Mitä tuo 250d vaatii että siihen voi laittaa tuon td tekniikan?
Vai sedanin ja farmarin eroista (d vs td) ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Etujarrut lähinnä. Perä on turbossa mallia iso, vapareissa yleensä pikkuperä.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... usprojekti
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... usprojekti
Satulat pitää vaihtaa myös. Esim. 300 TDT mallisia autoja on purussa melko paljon, hommaa tuommoisen etujarrut.Vilikki87 kirjoitti:eli ei muuta kuin jäähdytetyt levyt eteen ja solmua putkeen? Meneekös muuten nuo levyt suoraan nuiden vakio 250d satuloiden kanssa? eli passaako yhteen? paljos siitä saa ottaa kaakkeja pelkillä jarrulevyjen vaihdolla?
Katsastusta varten kannattaa penkittää max vakion 250turbon verran tehoa paperille. Tosiasiassa tehoa voi olla miten paljon vaan, mistäpä sitä kukaan tietää. Vaparikoneen ahtamisessa ei kannata ahnehtia.
Täällä on käsitelty tämä asia moneen kertaan, kannattaa lueskella ajan kanssa tämä turbo-osio läpi...Kaikki 200d-300d jutut soveltuu aiheeseen, jos puhutaan vaparin turbottanisesta. Koneet on periaatteessa samoja, vain sylinteriluku vaihtelee.