Nautitaan niin kauan kun ko. laite löytyy Mobilesta. Ja etteikö CE:tä saa tarpeeksi isolla myllyllä. Ilmanputsarinkotelo näyttäisi olevan jostain W126-tyyppisestä autosta, olisiko 560 porattu vähän isommksi?
Joo, kyllä tuo kone näyttää ihan 560:seltä, AMG:hän teki noita kuusilitraisia sedaniinkin, tyyppinimike oli AMG Hammer, korisarjalla ilmanvastus (muka) 0.26 ja huippuja yli 300 km/h.
Kone on varmasti alkujaan 117-kone. Ilmanputsari on 560:stä ( kaksi ilmaputkea, 500 vain yksi ), virranjakaja -86 tai mallia uudempi ( isompi kansi ).
Venttiilikopat näyttävät vakiosta poikkeavilta ( kuva on huono, mutta ei ne kopat ainakaan mustia ole, ellei sitten kiilloitettuja ), joten ilmeisesti on se AMG mahdollisesti muuttanut kansiakin porauksen lisäksi.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Mihinkäköhän tulli tuommoisia vertaisi,kun ne eivät ole ihan tavallisia "tehdasmalleja"
Vois verot olla aika tähtitieteellisiä
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
350 SLC kirjoitti:Näyttäisipä löytyvän tuo 500E Hammerkin alta 13 k euron:
Ja rekkarikin on sopiva: STA RK 50
Vai että väkevä 50:nen, meinaakohan toi omistajaa
Siis jos ruottin kielellä aatteleepi, tosin tarkottaahan toi voimakastaki.... Saksaksi varmaan jotain samaan suuntaan
Itse aloin eilen katselemaan löytyisikohän Saksasta tehokkaampaa tekniikkaa tai kolariautoa ( AMG,Brabus tms), josta saisi tekniikan etc. tuohon omaan MB 500SE:hen ( on aika hyvä aihio mihin tehdä ). Vaatimuksena olisi vain: 117. mallin V8, tehoa yli 350hp ( mielellään yli 400hp ) ja kohtuullisen vähän ajettu ( n.150-200tkm).
pakko myöntää, että aika peli ois. tommosia ei tule vastaan joka päivä...
registeriin saannissa ei ole ongelma kun pitäisi olla orgis....ainoo mikä hirvittää on toi vero osuus