Sergeyn W115

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Sergeyn W115

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Nyt ajattelin sitten vähän alotella tälle omalle autolle topiccia.

Mulla ei ole siis tarkoituksena saada autoa museorekisteriin, siihen ei riitä aika eikä rahat, mutta nätti kruisailupeli on ollut aina mielessä... Edellisellä omistajalla auto oli seisonut pihassa vuodesta 1994 ja he tuli auton omistajiksi 2002. Talon herra ajatteli että siitä saa rustattua ihan kivan vehkeen. Aikaa ei ilmaantunut ja autosta siis piti päästä.

Tilaisuus auton saamiseksi tuli pari viikkoa sitten paikallisen lehden blogista jossa joku nainen vihasi autoa yli kaiken ja oli valmis luopumaan pihan kauhistuksesta poisviennin hinnalla. Ok, Sergeyn mutsi näki blogin ja sehän tietenkin tiesi että minä haluan tollasen (Mitäpä äidit ei tietäis?). No äippä sitten kertomaan minulle että olis musta vanha mersu tiedossa.
[ http://blogg.alandstidningen.ax/ninnipren/gubbil.jpg ]
skriker detta åbäke ute på gården! Detta svarta gamla åbäke!
Ja, inte vill jag ha dig inte - nääää stick och brinn.
Maken var förälskad i denna skapelse en gång, men med en liten snuspeng så kanske den får flytta.
Snälla kan ingen rädda mig från denna "varelse"?!?!??!
Ingen som vill vårda eller rent av slakta denna skapelse? HJÄLP!
Ja minä innokkaana poikana sitten meilailemaan ko. blogin omistajalle, ja sovittiin näyttö. Olin myyty... Auto on melkosen huonossa kunnossa pohjasta, mutta se on 1974, ja sama vuosimalli siis kuin minäkin. Hetken minä sitä tiirailin ja olin aivan onnesta soikea. Kaikki kromit ym listat on huippukunnossa. Omistaja sanoi että auto on ajettu siihen ja sen pitäisi siis toimia. Hän jopa on konetta pyöritellyt startilla joka vuosi käynnistämättä konetta, vain siksi että tietää pyöriikö se vai ei.

Samalla sovittiin autokaupoista. 10€ tuli malmikasalle hintaa. Onneksi on pääsy hinausfirmaan ilmaiseksi, niin 45km matka lavetilla ei ollut ongelma hinnan puoleta. Samalla reissulla haettiin kevari kotiin talvisäilöstä.

Kotipihassa sitten tuli otettua sisustus kokonaan pois, ja todettua että lattiassa on reikä. Hitsaamaan ei kuitenkaan pääse ennen kesäkuuta, niin alettiin käymään konetta läpi, tarkistamaan että polttoainetta tulee, hiiren pesät pois ilmanputsarista jne pikkuhommaa. Ruikautin samalla toimimattomien hehkujen reijistä 2t öljyä vähän koneeseen ja annoin olla muutaman päivän niin. uudet öljyt koneeseen. Sekä vähän muuta fiilistelyä.

Kuva

Ja nyt tämänpäiväiseen toimintaan. Penkit paikalleen ja starttaamaan siis. Eka starttaus oli hinaamalla, ja lähti käyntiin kuin palmun alta! Vaihteet toimii, jarrut toimii ja jopa seisontajarru toimii! Ja sitten jännittämään ekaa sähköstarttia. Ja siinä se sitten käy. Tarkkasilmäiset huomaa että vanteetkin on jo alla ;)

Kuva
Viimeksi muokannut Sergey, Su 21.03.2010 16:36. Yhteensä muokattu 12 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Mica L
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: W115 projekti (taas joku hankki romun)

Viesti Kirjoittaja Mica L »

Helppo tapa kasinkertaistaa rahat, myy auto mulle kahdella kympillä :D
Ei tainnut tulla kauppoja :cry:

Kuva
Jos tämä sivuprofiili ei sytytä, niin sitten on katsojassa vika 8)
Tuollaisella autolla ne ovat minunkin ekat mersukokemukset saatu,
kylläkin apumiehen paikalta.

Onnea projektille, hyvältä näyttää!
230 CE -88
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Ei tuu kauppoja ei :) Oli aiva mieletän fiilis ajaa ekat 3km... Ainoo mitä autosta nyt sitten puuttuu, on kallistuksen vakaaja edestä! Sen hoksasin tänää ku noita vanteita alle sovitin. Mistähä täält saarest sellasenki löytäs.

Niin ja onko kellään kuvaa sellasesta tarvike lattiasta? mitä kaikkea se sisältää? tuohon kun pitäisi lattiat uusia.
Aapo.T
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Katsoskun on sokeita ihmisiä, ja sitten on niitä viksuja niinku me jotka tykätään rautamersuista 8)
Alkuperäinen kallistuksen vakaaja on ihan vakiovaruste, puuttuuko se muka autostasi? Mehevät 26mm paksu on tuo pystylampun etuvakaaja.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Sampo N.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Siis oliko lattiassa tuollainen reikä :shock: ? Vai autoitko rälläkällä?
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Muffler kirjoitti:Katsoskun on sokeita ihmisiä, ja sitten on niitä viksuja niinku me jotka tykätään rautamersuista 8)
Alkuperäinen kallistuksen vakaaja on ihan vakiovaruste, puuttuuko se muka autostasi? Mehevät 26mm paksu on tuo pystylampun etuvakaaja.
Siis kyllähän sille paikka löytyy, mutta ite tanko puuttuu...

Lattian reikään edellinen omistaja on auttanut rälläkällä. Tosin joudun noita jo hitsattuja kohtia poistelemaan kun on vähä prötätty ja jätetty paikkaukset suojaamatta. Eli lahonnut jo nuo paikatkin :D Saishan tuon lattian tasasella pellillä kuntoon, mutta haluun noi orginaalin jäykisteurat tuonne.
Aapo.T
Valvoja
Valvoja

Epäilempä ettei niissä tarvikelattioissakaan kovin erikoisia uria ole.
Tutkippa rintapelti moottoritilasta ettei ole ihan katki, samoin takarunkopalkin seutuvilta ennenkuin haaveilet lattiasta 8)
W115.010 220 1969 M115
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Joo pannaa muistii. Tuo on siis jo osittain alotettu remppa ja osittain valmiskin, ja tuo lattian osa jäänyt siis kesken. Oon yrittäny vilkuilla tuota takarunkopalkkia, mutta on niin kovassa massassa/maalissa että en tiiä mitä sen alla on, näyttää hyvältä, tosin ei sitä ikinä tiedä. Huomenna on taas valoisaa.

Starttasin auton nyt uudelleen omilla hehkuilla, ja kyllä tuo näköjää kojelaudan vastus hehkuu heikosti punaista totaalisessa pimeydessä. Laskin 20sek ja sitten töräytin käyntiin... ja yllätykseksi se jopa käynnistyi. Eli hehkutkin on kunnossa, toisin kuin luulin.

Ja jos toi osottautuu totaaliseksi ruosteläjäks ja romuks, ni mul o tos pihas vene, jossa bensamotti, joka kaipaa dieseliä. Ja uudenveroisia listoja ym. varmaan moni teistäkin kaipailee :)

E: Tuli tässä mielee että millasia lisävaloja mä saan laittaa tuoho? Ettei jopa H4? löytys kellarista nääs mustaks maalatut 70 luvun alun H4 lisärit.
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

Mielenkiintoinen rojekti! 8)

Max referenssiluku kaikissa pystäreissä on 100, joten voit tuplata lähivalot(kin). Eli eikun H4:set keulille jos siltä tuntuu. Itse olen yleensä ottanut lisävalot kesäisin pois.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
harriba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja harriba »

Muffler kirjoitti:Epäilempä ettei niissä tarvikelattioissakaan kovin erikoisia uria ole.
Tutkippa rintapelti moottoritilasta ettei ole ihan katki, samoin takarunkopalkin seutuvilta ennenkuin haaveilet lattiasta 8)
se rintapelti on ihan hirveä korjattava jos se on ruostunut sieltä tuulilasin edessä olevan ilmakotelon pohjan kautta. ei auta kuin purkaa sekä koko konetila että kojelaudan sisustus puhtaaksi, ja sittenkin edessä on melko vittumaisen muotoisen Y-liitoksen hitsaus.

lisäksi ne pohjan palkit jotka nousevat rintapeltiä ylös voivat olla rapeat. ne on tosin helpompi hitsata.

suosittelen erittäin lämpimästi mahdollisimman isojen lattiapalojen ostoa. luulisi että löytyy tarvikeosana. jos ei muu auta niin mersun old timers putkasta löytyy, tosin voi olla kallista.

itse en aikoinani edes tuonne takarunkopalkkiin asti päässyt :(

mulla saattaa muuten jossain olla W115 orkkis korimanuska, oliskohan siinä nuo pohjan peltiosatkin lueteltu... hmm.

mutta ainakin auton hinta oli kohdallaan, itse maksoin aikoinani paljon huonommassa kunnossa olevasta raadosta tyhmyyttäni jotain aivan muuta kuin 10 egeä :/

onneksi olkoon ja tsemppiä!
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Mistäs tuo oldtimer putka löytyy? Tsekkasin tuon rintapellin ja näyttää olevan hyvässä kunnossa, ei tarvi koskea ja ne ylös menevät palkit samoten kunnos.

Vararenkaan monttu on korjauksen tarpeessa, ajettu lommolle ja sileen renkaan ja lommon välistä se on päässyt muhimaan. Takakontin pohja ei yllättäen ole mistään puhki, aika hyväs kuosissa. Jotain kivikovaa pikeä alusta täynnä ja sen alla kiiltävää peltiä, ei oikee mistään onttoa kopinaa kuulu.

Kaikki alkuperäiset matot jopa ihan ehjiä ja kuivia! Siis nämä paksut vaahtokumimatot.

Onko tuo lattiapelti kuinka paksua (vai onko sille mitään mutu ohjetta mistä kandee tehdä)? Jos sitä peltiä lähtis tonne peltikauppiaalle hakemaan, niin olisihan se kiva hitsaa sitä mitä auto on muutenkin.

Autolle on laitettu 2 valmistumispäivämäärää. Juhannusta edeltävä torstai tai 27.8, eli minun syntymäpäivä (näköjää foorumille liittyny synttärinä) :D Kumpikohan osuu kohille...
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Ohhoh! Noin huonossa kunnossa tuo mun ei kyl ole. Tänää hakannu varmaan 10000x autoon piikillä, ja noin isoja hötöjä ei kyl oo missään muualla kuin tuossa lattiassa, ja siis myös nuo taka-akselin tuentojen paikat on pehmoset tuosta lattian takareunasta. Muuten kyl pidetty priimakunnos.

Asiaa helpottaa se että ahvenanmaallahan ei oo ikinä käytetty suolaa tiellä. Ainoastaan ruuassa sitä löytyy. Ei varmaan sekään ole pahitteeksi kun nämä oolannin asukin ton sairaalloisen pihejä ja tarkkoja tavaroistaan. Hyvässä kunnossa autot kaikilla.
tapioh
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja tapioh »

harriba kirjoitti:
mulla saattaa muuten jossain olla W115 orkkis korimanuska, oliskohan siinä nuo pohjan peltiosatkin lueteltu... hmm.
moi Harriba
Jos löydät tuon manuskan ....olen todella kiinnostunut siitä

Otteletko sitten yhteysi ....kiitti

-tapioh-
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi

=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
harriba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja harriba »

Sergey kirjoitti:Mistäs tuo oldtimer putka löytyy? Tsekkasin tuon rintapellin ja näyttää olevan hyvässä kunnossa, ei tarvi koskea ja ne ylös menevät palkit samoten kunnos.

Vararenkaan monttu on korjauksen tarpeessa, ajettu lommolle ja sileen renkaan ja lommon välistä se on päässyt muhimaan. Takakontin pohja ei yllättäen ole mistään puhki, aika hyväs kuosissa. Jotain kivikovaa pikeä alusta täynnä ja sen alla kiiltävää peltiä, ei oikee mistään onttoa kopinaa kuulu.

Kaikki alkuperäiset matot jopa ihan ehjiä ja kuivia! Siis nämä paksut vaahtokumimatot.

Onko tuo lattiapelti kuinka paksua (vai onko sille mitään mutu ohjetta mistä kandee tehdä)? Jos sitä peltiä lähtis tonne peltikauppiaalle hakemaan, niin olisihan se kiva hitsaa sitä mitä auto on muutenkin.

Autolle on laitettu 2 valmistumispäivämäärää. Juhannusta edeltävä torstai tai 27.8, eli minun syntymäpäivä (näköjää foorumille liittyny synttärinä) :D Kumpikohan osuu kohille...
Mersulla on oma old-timer osasto (jonka virallinen nimi ei nyt muistu mieleen) joka pitää huolta wanhasta kalustosta. Hinta voi olla ihan mitä vain. Ainahan voi onkia jonkun lattiapellin varaosanumeron ja soittaa Veholle :) Aiemmin ainakin tarvikepeltejä löytyi muistaakseni esim. KL-varaosasta. Tsekkaa tuo ennen kuin mitään hyllytavarapeltiä tuonne alat taivuttelemaan, ne tarvikepellit ovat kuitenniin muotoon valmiiksi puristettuja ja osuvat (yleensä) järkeviin saumakohtiin. Vararenkaan monttu löytyy myös tarvikepeltinä, tai ainakin löytyi vielä silloin kun omaani yritin kursia kasaan.

Se rintapelti ruostuu sieltä tuulilasin edessä olevan kaukalon kautta siten että se ei näy konetilaan tai kabiiniin ennenkuin se on täysin puhki. Eli kurkkasit sieltä ritilöiden välistä että siellä pohjasaumassa ei muhi mitään? Jos ei, niin mainio homma.

Ilmeisesti pohjassa on ehjät orkkissuojaukset, mikäli tuo 'piki' on aivan kivikovaa kamaa. Tehtaalta tuossa oli pellin päällä jokin epoksi tms. kerros, joka oli toimiva ratkaisu niin kauan kuin pakkasella haljenneesta epoksista pääsi (suola)vesi pellin ja epoksin väliin muhimaan. Erittäin hyvä homma jos tuota ei ole päässyt käymään.
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Sieltä mä kaukalosta kattelin sitä ja oli ihan puruton. Vesi jopa valuu ulos niistä koloista siellä pohjalla... kabiinin puolelta revin ne pikimatot pois ja siel ei oo reikii. Lokarin sisäpuolella mistä sieltä kaukalosta se vesi kuuluu valua pois, on vähä ruostetta, mutta pelti ei ole poissa, vaan jäljellä viel.

Tuo piki, tyyliin sisupastilli siitä mieleen tuli. Ja ihan ehjää, ei käytännös mitän vikaa. Siitä taas näkeekin mistä tuota autoa on jo paikkailtu kun on joissakin paikoissa pehmeetä massaa.

E: typotusmaximus + uus kuva. Millä jengi on madaltanut näitä vai saako näihin ihan madallusjousia? Entä turbo? :D

"Jos se ei kulje, tuunaa se."
Trae
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Trae »

Kyseleppä rto-tuonnista lattia peltejä. Ainakin meidän kilpuricoupeen löyty hyllystä molemmat lattiat. Löytyy myös sedanin helmoja ym peltiosaa
kekka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja kekka »

Komjat vanteet. Tollaisille olisi tilausta täälläkin päin eli jos jollakin nurkissa niin yv:tä.
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...

MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Onko nämä ne barokit? ei olis hinnalla pilattu. 150€. Joku joka tuolla pohojosessa asuu, voisi ne jopa Luulajasta hakee. Mun tätikin asuu kemissä... Noi mun Fondin vanteet oli rahteineen 100€, tuli Malmöstä.
jari_w123
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Nuo on just ne barokit :wink: .Aika hyvässä kunnossa näyttivät olevan ja jos hinta tuntuu sopivalta niin ei muuta ku kauppoja hieromaan.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Onhan tää moottori OM615.940? Heh oliskohan jollakin myydä joku Haynesin tms kirja tähä autoon?

E: On käyny mielessä mersumiitteihin tällänen SMV 34 '74 asuntovaunu. Sopis väriteemakin ;)
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Eilen ja toissapäivänä on iloisesti 9€ rälläkällä ja harjoilla suristeltu ruosteita pois. Takakontissa on kiva koko kontin pohjan peittävä pintaruoste terveen pellin päällä. Tuulisella säällä hyvä rälläköidä pihalla kun puhaltaa pölyt mäkeen eikä jää pyörii konttiin. Hitto kun ei oo hallissa tilaa näin pitkäaikaiselle projektille.

Ammattiasiat vie edelle, siis maalailut. näin keväällä kesäkuun loppuun asti peura jne. riistakolarit vie ajat täysin tuol verstaalla. Johan siellä makaa mun tenavakin :D
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Ja homma jatkuu taas... Ruosteita on pinnasta korjailtu aika paljon. Ei tehdä vielä mitään huippusiistiä jälkeä, Spraymaaleilla pintaa, ja talven aikana sitten kunnon väri päälle. Mutta jotta jotain ruostesuojaa saa.

Ennen ja jälkeen kuvia
Kuva
Uskokaa tai älkää, mutta tuo SF kyltti oli maalattu autoon :D Toki maalaan sen takaisin siihen.
Kuva
Takaluukku on itseasias juuri työn alla, kuvassa vasta Diesel kyltti pois.

Tänään takapää saatiin jo aika hyvään kuntoon sekä pakoputki korjattua. Tulipa sitten tuulettimen suuttimetkin vaihdettua sekä ikkunanostimet. Sitten tuota tuuninkiakin tuli kokeiltua :D 10,4 tuumaisella kosketusnäytlöllä varustettu läppäri. Jos poistaa radion ja tuhkiksen, niin sitten mahtuisi mikä tahansa kokoinen läppäri.

Kuva

E: Ainiin tulihan tuo seisontajarrukin herkisteltyä. Toimii kuin tauti, eli hyvin.
jusa82
Mersumies
Mersumies

pystäri

Viesti Kirjoittaja jusa82 »

Terve!

Onko ostamasi osat isketty jo paikoillee? Takavalon lasi on ainakin vielä rikki, vai menikö uudestaan..... :D ?
203 cdi
123 200 d mr

+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua

w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Aapo.T
Valvoja
Valvoja

Kori näyttää mukavan suoralta? Toivottavasti et oikeasti ole tuota läppärin romua tonne autoon tunkemassa. Vanteet ei ole yhtään hassummat 8)
W115.010 220 1969 M115
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Re: pystäri

jusa82 kirjoitti:Terve!

Onko ostamasi osat isketty jo paikoillee? Takavalon lasi on ainakin vielä rikki, vai menikö uudestaan..... :D ?
Eiiiku remontin aikana ei ehjiä osia paikallaan pidetä vaan romuja sään tukkeena ;) Sitten kun homma on klaari, niin ruuvaan näkyvät osat paikalleen. Toki muut osat tuli laitettua! Ja iso kiitos niistä, kuin uusia ovat :o
Muffler kirjoitti:Kori näyttää mukavan suoralta? Toivottavasti et oikeasti ole tuota läppärin romua tonne autoon tunkemassa. Vanteet ei ole yhtään hassummat 8)
Kori on tosiaan tosi hyvässä kunnossa, läpiruostetta ei missään ja pari pistettä siellä täällä. Niin ulko- kuin sisäpuolellakin. Enhän mä tosissani... Ja varsinkaan niin että se olisi tuolleen näkösällä. Jos jotain tulee, niin yleisilme on orkkis ja suojien alta paljastuu digiaika, tuskinpa vain, saa digit tulla cupeeseen. Lähinnä vain kokeilin paljonko siinä on tilaa ja että messengeris voi olla asennuksen aikana... Sitäpaitti, eihän tos ees vois pitää mitään kamaa koska auto on reksiteröity kuudelle :o
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

;)

Löyty netistä mun tavoite, eli tollanen siitä tulee, tosin ei tuplapuskureil ku sehä o lux mallista. Vantet on weppisaitin mukaan juurikin FOndmetal 2600 8x16 ET11. Huomenna pakollinen maalauskerho
Kuva
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Internetin syövereistä käytännön toteutuksiin, SUIHKIS:

Kuva

Pikkusen tota korkeuseroa on vielä, mutta eiköhän se tästä ajanmittaan tokene sekin.
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Millonkohan joku tekee turbo/superturbo aiheisen yhteenvetojutun tuonne turbopuolelle? Montakymmentä satasivuista aihetta jo onkin... yritäppä sieltä löytää ne oleelliset. Ei alottelijalla ole mitään asiaa sinne.

On nääs alkanu kiehtomaan wanhuksen ahtaminen ja nimenomaan turbolla. Hillittynä mutta kuitenkin. Jos sais vaikka 90-100hp ulos siitä. Autolla kun ei ole ajettu kuin 239tkm niin miksikäs ei.

Eli kysymysten pariin... Mitä tarvitaan että homma pelaa? Muistakaa, että budjetti ei ole tähtitieteellinen ja kaikkien osien ei tarvitse kiiltää eroottisesti kuin juutalaisen mulkku eikä tarvitse olla sinistä silikoniletkua.

Itse funtsin asiaa näin (sikälimikäli olen topicceja lukenut oikein):

- Turbo (KKK14 tai 24 tai Garrett vastaava löytyis joka romikselta halvalla useampia)
- Turbopakosarja (valmis tai itse tehty)
- Öljynpainemittarin lähdöstä T-haaralla öljynpaine turbolle
- Turbolta öljyn paluupaikkaa en ole miettinyt
- Cooleri
- Pumpun säätö??
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Sergey kirjoitti: 1. Turbopakosarja (valmis tai itse tehty)
2. Öljynpainemittarin lähdöstä T-haaralla öljynpaine turbolle
3. Turbolta öljyn paluupaikkaa en ole miettinyt
4. Cooleri
5. Pumpun säätö??
Mullapa ne on samat hommat meneillään!

1. Multa omakustannehintaan laserleikattu pakosarjalaippa, johon hitsaat taitavana rlosterista pakosarjan
2. Justiinsa noin
3. Öljypohjan tuntumaan, alumiinijalkaan läpiveto, johon kierteellinen nippa. Nipalle vastakappale koska alumiinivalu ei ole kamalan paksu.
4. Asiaa tuntevat sanovat että kuuluu asiaan
5. Tämä onkin se mielenkiintoinen, tarvitseeko myös alakertaa kajota?
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Vastaa Viestiin