Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » La 07.04.2007 17:15
Vihdoin tulivat ameriikasta, sopivat hyvin myös kakkossarjalaiseen.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
tapioh
Vakiokalustoa
Viestit: 378 Liittynyt: Su 09.11.2003 21:06
Viesti
Kirjoittaja tapioh » Su 08.04.2007 15:38
..
mulla olis jemmassa vastaavat ...tosin tuo kumiosa ei taida olla
ihan samanoloinen, eikä kyllä ole -73 pystärisakkaan mikä mulla on.
onko joku kiinnostunut
tarjoa pois
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Su 08.04.2007 16:03
Tossa sun kuvassa näyttävät kärjet pidemmiltä, vai onkohan se vain harhaa.
Menempä ottamaan kuvaa osat paikallaan.
Sitäpaitsi olisit tarjonnut niitä ENNEN kuin tilasin nämä ameriikasta ja odottelin 6kk rahtia
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Su 08.04.2007 16:44
Tiedä sitten, onko toi kilpi asennettu tavallista alemmaksi, mutta hyvältä näyttää.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
tapioh
Vakiokalustoa
Viestit: 378 Liittynyt: Su 09.11.2003 21:06
Viesti
Kirjoittaja tapioh » Ma 09.04.2007 13:30
harhaa se on ---- kuvankäsittelyssä tullut virhe
jos joku muu tarttis, ihan siistit
rekkari on tietääkseni single puskurissa keskellä
tuohon doubleen se käy noin ihan jees
harmi tosiaan kun en huomannut tarvettasi ...olen kyllä joskus
tarjonnut forumilla
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Trae
Vakiokalustoa
Viestit: 329 Liittynyt: Ke 14.12.2005 17:14
Paikkakunta: Vesilahti
Viesti
Kirjoittaja Trae » Ma 09.04.2007 17:56
Komenttina vaan että saako ton mallin puskuriin yhtenäistä kumia? Mielestäni tuplapuskurissa kilven paikka on pätkien välissä alhaalla..
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638 Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth
Viesti
Kirjoittaja Saul » Ma 09.04.2007 20:16
Trae kirjoitti: Komenttina vaan että saako ton mallin puskuriin yhtenäistä kumia? Mielestäni tuplapuskurissa kilven paikka on pätkien välissä alhaalla..
Puskuri oli yksittäisenäkin mallina varustettu kokopitkällä kumilla ennen faceliftiä. Eli kyllä saa, tosin mielestäni pitää vaihtaa koko puskuri, koska rekkarinpaikan takana ei ole uraa kumille. Taas jos en väärin muista, niin tuplapuskuri jäi pois nimenomaan em. faceliftin (8/73 ?) yhteydessä.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Ma 09.04.2007 20:36
Tuplapuskuri jäi pois faceliftissä, mutta se sopii suoraan uudempaankin puskuriin alkuperäisillä kiinnikkeillä.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638 Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth
Viesti
Kirjoittaja Saul » Ma 09.04.2007 20:41
Muffler kirjoitti: Tuplapuskuri jäi pois faceliftissä, mutta se sopii suoraan uudempaankin puskuriin alkuperäisillä kiinnikkeillä.
Niin sopiikin. Onhan tuossa ruumisautossakin pystylampun tuplaetupuskuri, tosin vähän tavanomaisesta poiketen ja ennakkoluulottomasti asennettuna.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Ma 09.04.2007 21:07
Saul kirjoitti: Muffler kirjoitti: Tuplapuskuri jäi pois faceliftissä, mutta se sopii suoraan uudempaankin puskuriin alkuperäisillä kiinnikkeillä.
Niin sopiikin. Onhan tuossa ruumisautossakin pystylampun tuplaetupuskuri, tosin vähän tavanomaisesta poiketen ja ennakkoluulottomasti asennettuna.
Joo, voisit linkittää tuosta allekkirjoituksestasi nuo linkit niin että niistä Oikeasti pääsisi ko. auton tietoihin.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638 Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth
Viesti
Kirjoittaja Saul » Ti 10.04.2007 09:48
Muffler kirjoitti: Saul kirjoitti: Muffler kirjoitti: Tuplapuskuri jäi pois faceliftissä, mutta se sopii suoraan uudempaankin puskuriin alkuperäisillä kiinnikkeillä.
Niin sopiikin. Onhan tuossa ruumisautossakin pystylampun tuplaetupuskuri, tosin vähän tavanomaisesta poiketen ja ennakkoluulottomasti asennettuna.
Joo, voisit linkittää tuosta allekkirjoituksestasi nuo linkit niin että niistä Oikeasti pääsisi ko. auton tietoihin.
Emmä osaa!
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial