w126 hinnat
w126 hinnat
Niin näyttäs sille että noilla 126 malleilla alkaa hinnat nousemaan.Voiko olla?
Ainakin mitä tuolta nettiautosta kattelin,niin aika kovia pyyntihintoja tuntus olevan aika huonosti varustelluillakin.Joko tälläisellä alkaa olla keräilyarvoa vai mistä johtunee.Tietty uusiahan ei enää tehdä ja kai hyville yksilöille on kysyntää.Tuo vanha 2.8winkula kone tuntus olevan arvostetumpi kuin 300,kumma juttu,mistäköhän johtunee?
Ainakin mitä tuolta nettiautosta kattelin,niin aika kovia pyyntihintoja tuntus olevan aika huonosti varustelluillakin.Joko tälläisellä alkaa olla keräilyarvoa vai mistä johtunee.Tietty uusiahan ei enää tehdä ja kai hyville yksilöille on kysyntää.Tuo vanha 2.8winkula kone tuntus olevan arvostetumpi kuin 300,kumma juttu,mistäköhän johtunee?
Aika paljon on etenkin 300:ia ässiä tarjolla. Itsekkin olen tullut aatoksiin että laitan tuon 500:n myyntiin kun saan siihen veropäätöksen ja katselen sitten vaikka Saksasta siistikoppaista 280SE:tä aina kun siellä päin liikun. Koneessa on fiilistä ja on kaiken lisäksi yksinkertainen.
Toinen variaatio käyttöautoksi olisi sitten W124 E200 tai E220. Ajelen toistaiseksi tuolla 280SE:llä niin kauan kun toimii hyvin
.
Toinen variaatio käyttöautoksi olisi sitten W124 E200 tai E220. Ajelen toistaiseksi tuolla 280SE:llä niin kauan kun toimii hyvin

1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Tottakai hinnat nousevat, kun hyvät yksilöt loppuvat. Nettiautokin on täynnä noita diisseliksi muutettuja ja "hyväkuntoisia" "museoiässä" ja "pikku laitolla museautoksi" olevia helmiä, joihin mm on kuskin penkki eri sarjaa kuin muut, sisusta on järkyttävän likainen/kulunut, sisusta on kokonaan vaihdettu esim. w123 mallista, kromikaarilla varustettuja ruosteettomia yksilöitä, vuonna 1978 tehty 280SE (kumma, w126:sta ei alettu valmistaa ennen vuotta 1979
), konerikkoisia, TUUNATTUJA (kumma kun ei ihmiset tajua, että orkkikset myyvät paremmin), korin/tekniikanvahtoautoja jne.....
Nuo tuunatut on hauskimpia. Ensin kehutaan maasta taivaisiin, on alustasarjaa, huolella tehtyjä muutoksia, rosteria jne. Hinta on luonnollisesti hiukan yläkantissa
Viikon päästä otetaan varustelistaa pois ja kerrotaan että hyväkuntoinen ja rivakka "ässämese" kesä-ajoon. On huollettu ja hyväkuntoinen, mm koneeseen öljyt vaihdettu. Hintaa on tiputettu 500€
Viikon päästä hintaa tiputetaan 500€..selosteeseen ei kosketa
Viikon päästä kerrotaan, että herranen aika helmi on nyt myynnissä halvalla, hae pois, hintaa lasketaan 200€......
Viikon päästä kerrotaan, että autolla 0 katsojaa, ensimmäinen saa viedä pois, hinta sovitaan paikan päällä sopivaksi..........
Viikon päästä, että hae pois, viimonen tarjous. Tässä vaiheessa auton hinta on edelleen vähintään se tonni
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1156921
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1201985
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1136637
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1193896
Kyllähän tuollaisia katsellessa alkaa antamaan arvoa vähän fiksummin ilmoitetuille, kunnon kuvilla varustetuille alkuperäiskunnossa oleville autoille, vaikka niiden hinta olisikin vähän korkeampi.
Jep, Suomen markkinoilla on pula hyväkuntoisista ässistä.

Nuo tuunatut on hauskimpia. Ensin kehutaan maasta taivaisiin, on alustasarjaa, huolella tehtyjä muutoksia, rosteria jne. Hinta on luonnollisesti hiukan yläkantissa
Viikon päästä otetaan varustelistaa pois ja kerrotaan että hyväkuntoinen ja rivakka "ässämese" kesä-ajoon. On huollettu ja hyväkuntoinen, mm koneeseen öljyt vaihdettu. Hintaa on tiputettu 500€
Viikon päästä hintaa tiputetaan 500€..selosteeseen ei kosketa
Viikon päästä kerrotaan, että herranen aika helmi on nyt myynnissä halvalla, hae pois, hintaa lasketaan 200€......
Viikon päästä kerrotaan, että autolla 0 katsojaa, ensimmäinen saa viedä pois, hinta sovitaan paikan päällä sopivaksi..........
Viikon päästä, että hae pois, viimonen tarjous. Tässä vaiheessa auton hinta on edelleen vähintään se tonni
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1156921
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1201985
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1136637
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1193896
Kyllähän tuollaisia katsellessa alkaa antamaan arvoa vähän fiksummin ilmoitetuille, kunnon kuvilla varustetuille alkuperäiskunnossa oleville autoille, vaikka niiden hinta olisikin vähän korkeampi.
Jep, Suomen markkinoilla on pula hyväkuntoisista ässistä.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
ja tuo parkkihallissa lojuva raakile josta on menty ottamaan kuva kännissä kamerakännykällä auto paskasena ei myöskään ole kovin houkutteleva.kun autoa myydään niin se romiskuntoinen paskakasakin kiillotetaan siihen malliin että siitä jotain selvää saa,nettiautossa on varmasti paljon hyviä mersuja liikkeissä mutta kun ilmoituksessa on yksi kuva ja lätinät vakiovarusteista niin kyllä sitä autoa saa myydä melko kauan???
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma 22.01.2007 20:33
kävin yhdessä autokaupassa(joppari) se vain ilmoitti,et sel mallit saksasta loppu?tarkoitti kaiketi hyviä,hyväkuntoisia autoja?
ja ässien hinnat kyllä ihmetyttää..aikansa loisto auto?? ja hinnat aikas alhaalla? miksi? ilmeisesti kansa kavahtaa bensan hintoja..eikä nuo loppujen lopuksi vie paljoa..riippuu paljonko ajaa..
olen sitä mieltä,että vaikka veisi 20l. niin on se kiva ajaa laadukkaalla autolla(lue:hieno)
kenellä tulee niin paljon kilometrejä,ettei ässällä kannata ajaa? ajotapa tietty rikkoo auton..ja ässien varaosat pilvissä..
kenties se,ajaa/karttaa ostajia?
itse ajelen silloin tällöin,kun tulee"fiilis"kiva omistaa ässä!
eikä se pihassa paljoa rahaa syö!!!!
ja ässien hinnat kyllä ihmetyttää..aikansa loisto auto?? ja hinnat aikas alhaalla? miksi? ilmeisesti kansa kavahtaa bensan hintoja..eikä nuo loppujen lopuksi vie paljoa..riippuu paljonko ajaa..
olen sitä mieltä,että vaikka veisi 20l. niin on se kiva ajaa laadukkaalla autolla(lue:hieno)
kenellä tulee niin paljon kilometrejä,ettei ässällä kannata ajaa? ajotapa tietty rikkoo auton..ja ässien varaosat pilvissä..
kenties se,ajaa/karttaa ostajia?
itse ajelen silloin tällöin,kun tulee"fiilis"kiva omistaa ässä!
eikä se pihassa paljoa rahaa syö!!!!
Minkähän hintanen olis suurinpiirtein 380 SEL -82 Mittarilukema n.250tkm?
Lähti käyntiin pikku pakkasesta kun palmunalta, kuskin penkki nurkastaan hajalla, ruosteeton, hyvä maalipinta, muutama nostaja naputti. Voisko olla nokka kulunu?
Mikään mittarin ja koelaudan valo ei palanu, onko samallatavalla sulake mittariston takana ku 124?
Vakkari ei toiminu
Kuskin s-lasi jumitti, valot kyllä himmeni nappiapainattaessa.
Ei ilmastointia, mutta kattoluukku oli.
Auto ei ole tällä hetkellä myynnissä missään, mutta vissiin 4000€:lla vaihtaa omistajaa.
Lähti käyntiin pikku pakkasesta kun palmunalta, kuskin penkki nurkastaan hajalla, ruosteeton, hyvä maalipinta, muutama nostaja naputti. Voisko olla nokka kulunu?
Mikään mittarin ja koelaudan valo ei palanu, onko samallatavalla sulake mittariston takana ku 124?
Vakkari ei toiminu
Kuskin s-lasi jumitti, valot kyllä himmeni nappiapainattaessa.
Ei ilmastointia, mutta kattoluukku oli.
Auto ei ole tällä hetkellä myynnissä missään, mutta vissiin 4000€:lla vaihtaa omistajaa.
Kyllä ne hinnat on alas tullu ja paljon jos vertailee parin vuoden takaisia hintoja, mut niin on tullu se laatukin
Taitaa suurinosa olla paalauskuntoista romua johon menee ainakin se 5000euro jos kuntoon haluaa
Jouset loppu, iskarit loppu, jarrut jumisssa, laakerit paskana, vetarit kolottaa, kardaanin laipat riekaleina, laatikko luistaa, ruostetta on enempi kuin tervettä peltiä, koneesta nokat kulunu, sähköt renkkaa, nivelet väljät, puslat entiset jne jne.

Taitaa suurinosa olla paalauskuntoista romua johon menee ainakin se 5000euro jos kuntoon haluaa

Jouset loppu, iskarit loppu, jarrut jumisssa, laakerit paskana, vetarit kolottaa, kardaanin laipat riekaleina, laatikko luistaa, ruostetta on enempi kuin tervettä peltiä, koneesta nokat kulunu, sähköt renkkaa, nivelet väljät, puslat entiset jne jne.

w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
126:n hinnat
Minun on vaikea uskoa, että 126:n hinnat lähtisivät nousuun.
Tässä muutama perustelu:
1. Autojen määrä maailmassa kasvaa nopeammin kuin ihmisten määrä.
2. Klassikkoikään tulevien autojen määrä kasvaa nopeammin kuin autoharrastajien määrä.
3. Nuoremmat sukupolvet arvostaa muotoilussa eri asioita kuin vanhemmat sukupolvet.
4. Mikään ei ole täällä ikuista. Kaikki materiaalit vanhenevat.
5. Bensiinin hinnan nousu, nyt ja tulevaisuudessa.
Historian valossa ennustan, että ainoastaan 560 SEC (ehkä myös 500 SEC) pitää pintansa, sillä muskeliautot ovat pitäneet hintansa parhaiten viimeisen 30 vuoden aikana.
Syynä tähän on, että miljonäärien lukumäärä kasvaa nopeammin kuin klassikkomuskelien. Eikä heillä ole bensiinin hinnalla mitään merkitystä.
Neliovisten 126:n hinnat ovat tippuneet niin alas, että niitä voi pitää jo raksa-autoina (kuten minäkin). Vaikka kyllä se vähän joskus hirvittää, että tuohon hommaan kelpaisi jokin riisikuppikin. Minunkin mersussa olisi ainesta harrasteautoksi runsaan varustelun vuoksi, mutta korkeiden bensahintojen takia se ei kelpaa, vaan nuoriso harrastaa mieluummin japseja.
Tässä muutama perustelu:
1. Autojen määrä maailmassa kasvaa nopeammin kuin ihmisten määrä.
2. Klassikkoikään tulevien autojen määrä kasvaa nopeammin kuin autoharrastajien määrä.
3. Nuoremmat sukupolvet arvostaa muotoilussa eri asioita kuin vanhemmat sukupolvet.
4. Mikään ei ole täällä ikuista. Kaikki materiaalit vanhenevat.
5. Bensiinin hinnan nousu, nyt ja tulevaisuudessa.
Historian valossa ennustan, että ainoastaan 560 SEC (ehkä myös 500 SEC) pitää pintansa, sillä muskeliautot ovat pitäneet hintansa parhaiten viimeisen 30 vuoden aikana.
Syynä tähän on, että miljonäärien lukumäärä kasvaa nopeammin kuin klassikkomuskelien. Eikä heillä ole bensiinin hinnalla mitään merkitystä.
Neliovisten 126:n hinnat ovat tippuneet niin alas, että niitä voi pitää jo raksa-autoina (kuten minäkin). Vaikka kyllä se vähän joskus hirvittää, että tuohon hommaan kelpaisi jokin riisikuppikin. Minunkin mersussa olisi ainesta harrasteautoksi runsaan varustelun vuoksi, mutta korkeiden bensahintojen takia se ei kelpaa, vaan nuoriso harrastaa mieluummin japseja.
MB E320_ 97
MB C200 _97
Mustang 4,6_ 07
MB C200 _97
Mustang 4,6_ 07