Kävinpä maalaamassa keskiöt... aika perushopeat niistä tuli, kun ei ole täyttä varmuutta allemahtumisestakaan, niin ovatten sitten helposti myytävissä... tai sitten maalataan myöhemmin uudestaan erivärisellä.
Tällästä tänään... Vanteet on kasassa ja uudet keskilätkät tulossa. Allemahtuminen on siinä ja siinä, mut kyllähän ne sinne laitetaa Laitetaan vaan tarpeeks kaponen gummi alle sit
Ihan mielenkiinnosta on pakko kysästä, että tuleeko tohon kehän ja kiinnityslevyn (jossa pultinreiät ovat) välille joku tiiviste? On ne vaan komiat PRKL! Ihan hyvin näyttää kaarelle tulevan ja veikkaan että kyllä ne pyörimään mahtuvat Keep up good work
Jukka L. kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta on pakko kysästä, että tuleeko tohon kehän ja kiinnityslevyn (jossa pultinreiät ovat) välille joku tiiviste? On ne vaan komiat PRKL! Ihan hyvin näyttää kaarelle tulevan ja veikkaan että kyllä ne pyörimään mahtuvat Keep up good work
Oz ja Work ei käytä välissä tiivistettä, pelkästään massat sauman päälle. Bbs vanhemmissa ainakin on ohut nauhatiiviste välissäkin, minkä suosittelevat poistamaan uudestaan kootessa. Metalli metallia vastaan on oltava, muutenhan vanne 'elää' hieman.. Kumipuolen saumanhan voi sitten tiivistää monella massalla, sikaflex, silicon, tuulilasintiivistemassa yms.
Nyt on vanteet alla... vois sanoa että vaikeuksien kautta voittoon.
Venttiilejä odoteltiin vaikka kuinka kauan, eikä maahantuoja ei ole niitä saanut vieläkään joten tilasin ne itse saksasta. Kesti muuten viisi päivää kun maksoin ja venat olivat postilaatikossa
Kyllähän se AkiVaa on muutakin rassaillut mutta en minä niistä sen enempää tiedä... bilsteinin sprintit taisi taakse laittaa ainakin.