W210 etupenkin piuhat?
W210 etupenkin piuhat?
Auto -96 W210 farkku. Etupenkkiin tulee kuskin puolelle liitin rimaan kiinni yksi johto pari ( ruskea ja ruskea valkoinen) lattia mattojen välistä ja repsikan jakkaraan kaksi johto paria liitiimineen ( ruskea ja ruskea valkoinen / ruskea valkoinen ja olikohan harmaa keltainen?) Mitähän piuhoja mahtanee olla kun autossani ei ole istuinlämmityksiä tai muita sähköhärpäkkeitä penkeissä? Onko mersuissa jotain valmiuksia esim penkin lämmittimille? Olikohan asia tarpeeksi epäselvästi kuvailtu! 

-
- Vakiokalustoa
Joo, mä vähän epäilen ettei noihin bageihin liity kun ovissahan ne tuon ikäisessä vain on ? Mutta tuota grilliä ajattelin itsekin. Mutta olisko noin että ne olis "valmiiksi" laitettu vaikka ei varusteena olekkaan mun autossa. Ja että olis NIIN hyvä tuuri että piuhat olis vain kytkimen asennusta vaille valmiina. Vertailin piuhoja tänään isäukon -99 autoon (siinä on istuinlämmitykset) ..... täsmälleen samallaiset piuhat penkkiin!!!!!
penkin piuhat
ei oo mitään ylimääräisiä piuhoja vaan molemmissa etupenkeissä on turvavyön esikiristimet eli liittyy airbagin tomintoihin ja repsikan penkin lisä piuhat on airbagin tunniste matolle joka on istuin verhoilun ja pehmusteen välissä eli se tunnistaa repsikan puoleisen kojelaudan airbagin räjähtää vaan sillon kun siinä istutaan eli ei räjähdä turhan päiten silloin kuin vain kuljettaja on autossa yksin
Täydellisyyteen on hyvä pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta siellä ei ole vielä ketään .
Ok. Tuon Repsikan penkin lisäpiuhan arvailinkin ehkä liittyvän jotenkin airbagin toimintoon...tosin ajattelin sen liittyvän ehkä lastenistuimen tunnistukseen...mutta miksi turvavyön esikiristimen piuhat menevät penkkiin. Turvavyö ja esikiristin panoshan on pilarissa ja airbagit ovessa ja ratissa? Tunnistaako milloin vyö on kiinni ja räjähtää vasta silloin? Ja mistä kulkee sitten istuinlämmityksen piuhat, kun ei isäukon autossakaan, ainakaan näkyisi kulkevan muita piuhoja (eli samat kuin minulla) ja siinä on istuinlämmitykset?