Miten on? Tarvitseeko hukkaportin reikää isontaa GT-40-ahtimesta. Ahdin tulee om603-koneeseen. Viritysaste lienee normi supertubo. Tämä on se isolaippainen malli. Mistä muuten kannattaa kysellä ison laipan tiivistettä pakosarjan ja turbon väliin?
Perttu K kirjoitti:Miten on? Tarvitseeko hukkaportin reikää isontaa GT-40-ahtimesta. Ahdin tulee om603-koneeseen. Viritysaste lienee normi supertubo. Tämä on se isolaippainen malli. Mistä muuten kannattaa kysellä ison laipan tiivistettä pakosarjan ja turbon väliin?
Käyt hakee palan kuparipeltiä alan kaupasta ja leikkaat itte tiivisteen. Hukkaportista osaa sanoa kun ei tollaista ahdinta ole ollu itsellä koskaan.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
stefa kirjoitti:Pakoputkimassalla (ohut kerros) oon ite välin tiivistäny ja hyvin on pitäny.
Vettä vähän sekaan, niin saa käsittelyaikaa lisää. Mutta massaa ei saa laittaa, kuin vähän ettei turbon siivet ota kipeetä, siitä kun tulee ku kivee kun se kovettuu....
Ajattelin tehdä kuparitiivisteen, lötjätä sen ja pistää vähän massaa lisäksi. Pitänee kokeilla, alkaako ahtopaineet karkailemaan. Pitää avartaa hukkaporttia sitten, jos on tarvetta.