Mersujen kiihtyvyydet 80km/h ---> 120km/h
Mersujen kiihtyvyydet 80km/h ---> 120km/h
- Elikkä paljonko aika mersuillanne kiihdytettäessä 80km/h ---> 120km/h
- Mikä vaihde (jos manuaali)
- Onko kaasu lyöty pohjaan 80km/h vauhdista ja kello käyntiin vai kaasu lyöty pohjaan esim. 60km/h ja 80km/h kohdalla kello käyntiin?
- Mikä mersun malli kyseessä
- Onko vakiotekniikka vai piristetty (miten piristetty/tehot)?
Kevätkin on tullut niin käykääpäs kokeilemassa, kun saatte kesärenkaat alle
- Mikä vaihde (jos manuaali)
- Onko kaasu lyöty pohjaan 80km/h vauhdista ja kello käyntiin vai kaasu lyöty pohjaan esim. 60km/h ja 80km/h kohdalla kello käyntiin?
- Mikä mersun malli kyseessä
- Onko vakiotekniikka vai piristetty (miten piristetty/tehot)?
Kevätkin on tullut niin käykääpäs kokeilemassa, kun saatte kesärenkaat alle
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... ys+80120km
Tuolta löytyy monen voorumilaisen testituloksia.
Tuolta löytyy monen voorumilaisen testituloksia.
No tuo keskustelu (Vertailua 200D vakiopumpulla vastaan "PP diesel") nyt ei ihan kumminkaan vastannut siihen mitä hain tällä takaa, kiinnostaisi lähinnäkin bensamersujen ja miksei, myös diesel varsinkin ST mesejen 80-120km/h aikoja? mielellään kumminkin ihan katukäytössä (rekisterissä) olevien autojen aikoja!
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Menee taas pikkusen OT:n puolelle, mutta ei voi olla laittamatta:
Kotopaikan naapurissa oli kaverilla W108 190D automaatti, jolla ajettiin silloiseen tyyliin kuuluvaa p...rallia.
Eräänä toukokuisena lauantai-iltana muistaakseni vuonna 1982 tai -3 lähti kyseinen MB kiihdyttämään pitkin 3-tietä kyydissään auton omistaja sekä 4 muuta noin 100-kiloista äijjää... se ei ikuna saavuttanut 120 kilometrin tuntinopeutta, ja automaatti vaihtoi kolmoselle vasta ensimmäisessä alamäessä....
Tämmöttis oli riiselit enne...
Kotopaikan naapurissa oli kaverilla W108 190D automaatti, jolla ajettiin silloiseen tyyliin kuuluvaa p...rallia.
Eräänä toukokuisena lauantai-iltana muistaakseni vuonna 1982 tai -3 lähti kyseinen MB kiihdyttämään pitkin 3-tietä kyydissään auton omistaja sekä 4 muuta noin 100-kiloista äijjää... se ei ikuna saavuttanut 120 kilometrin tuntinopeutta, ja automaatti vaihtoi kolmoselle vasta ensimmäisessä alamäessä....
Tämmöttis oli riiselit enne...
Tänään kokeilin, tuuli melkosesti joten aika 15 sekkaa saattaa parantua tyynellä säällä. Tasainen 80 vauhtia ja kaasu pohjaan, kello käyntiin, kello seis hiukan päälle 120 vauhdissa mittarivirheen vuoksi.
Nelosella koko väli. Auto W123 300D (80hp) 3,92:sella perällä.
Nelosella koko väli. Auto W123 300D (80hp) 3,92:sella perällä.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Eikös tuossa pitäisi olla 88heppaa,vai onko edes vitonen?Haisuli kirjoitti:Tänään kokeilin, tuuli melkosesti joten aika 15 sekkaa saattaa parantua tyynellä säällä. Tasainen 80 vauhtia ja kaasu pohjaan, kello käyntiin, kello seis hiukan päälle 120 vauhdissa mittarivirheen vuoksi.
Nelosella koko väli. Auto W123 300D (80hp) 3,92:sella perällä.
Niin ne ajat muuttuu,itse aloitin autoilut juuri tuollaisella autolla ja oli ihan mukava peli. Liikkuikin ihan tarpeeksi. Tykkäsin,harmittaa kun näkee nykyään liikenteessä miljoona kilometriä taulussa,viimeisiään vetelee
Äsken hain siskon junalta ja kokeilin 100-160,vajaa kymmenen sekuntia.
Auto periaatteessa yykaakoo kolmisatasen seuraaja,W210 320CDI. Ja tämä tuntuu riittämättömältä:)
88 hv vasta 9/79 jälkeen, sitä ennen 80 hv.jpk kirjoitti:Eikös tuossa pitäisi olla 88heppaa,vai onko edes vitonen?Haisuli kirjoitti:Tänään kokeilin, tuuli melkosesti joten aika 15 sekkaa saattaa parantua tyynellä säällä. Tasainen 80 vauhtia ja kaasu pohjaan, kello käyntiin, kello seis hiukan päälle 120 vauhdissa mittarivirheen vuoksi.
Nelosella koko väli. Auto W123 300D (80hp) 3,92:sella perällä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 190
- Liittynyt: To 29.09.2005 22:08
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
- Viesti:
Mahdoton tehtävä ainakin tuolle minun 170 Va:lle, kun huippunopeus on 116 km/h. Kiihtyvyys 0 -100 36 sek.
SL taitaa kiihtyä hieman rivakammin.
SL taitaa kiihtyä hieman rivakammin.
MB R129 300 SL-24
MB W136 170 Va -52 museorek.
MB W205 C 200 A Premium Business 2015
David Brown 880 -65
Datsun VPL 510 1600 -70 museorek.
Smart City coupe 450 2002
MB W136 170 Va -52 museorek.
MB W205 C 200 A Premium Business 2015
David Brown 880 -65
Datsun VPL 510 1600 -70 museorek.
Smart City coupe 450 2002
Pitihän tuo kokeilla suljetulla alueella. Varovasti sutimatta .
http://s127.photobucket.com/albums/p142 ... 0419-1.flv
http://s127.photobucket.com/albums/p142 ... 0419-1.flv
kakkosella ja kolmosella vetäen 8,1sek
kolmosella 8,8sek
nelosella 10,8sek
Ajat mitattu ihan sekkarilla ja jokaista aikaa yritetty 3 kertaa, kaasua ruvettu painaa 70km/h kohalla.
Ja autohan on toi allekirjoituksessa oleva vakio ohjus
kolmosella 8,8sek
nelosella 10,8sek
Ajat mitattu ihan sekkarilla ja jokaista aikaa yritetty 3 kertaa, kaasua ruvettu painaa 70km/h kohalla.
Ja autohan on toi allekirjoituksessa oleva vakio ohjus
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään