
Golffin kaaret mersuun
Golffin kaaret mersuun
Kävi sellanen homma että ostin vanteet farkku 124:seen ja minun tuurilla takana tuli 2,5cm rengas ylitte kaaren, no tovin mietin ja tulin siihen tulokseen että ykkös kopan golffin kaaret käy hienosti melkein samanlainen kuin E500:sessa mutta leveämpi hämmästyin miten golffin kaari on samanlainen kuin mersun oma takana ja helppo laittaa onkos muilla kokemuksia tämmöisestä laitoista? Vanteet on 10*17 takana ja edessä 9*17 renkaat takana 255*40*17 edessä 225*45*17 mutta komia on. 

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 18:37
- Paikkakunta: Rovaniemi
Golffin kaaret
Laitetaan kunhan keritään 

Täällä ois muutama kuva
http://s114.photobucket.com/albums/n270 ... h=imgAnch5
http://s114.photobucket.com/albums/n270 ... h=imgAnch5
Vieläkö nuo ykkösGolffin takakaaret ovat halpoja?..
Vajaat kymmenen vuotta sitten niitä jouduin cabrioon hankkimaan ja hinta oli silloin liki naurettava. Myyjä sanoi, että niitä menee eniten, suurin osa kaiken maailman ralli- ja ratavehkeisiin levikkeiksi. Ovat sen mallisia, että istuvat hyvin eri merkkisiin autoihin
Vajaat kymmenen vuotta sitten niitä jouduin cabrioon hankkimaan ja hinta oli silloin liki naurettava. Myyjä sanoi, että niitä menee eniten, suurin osa kaiken maailman ralli- ja ratavehkeisiin levikkeiksi. Ovat sen mallisia, että istuvat hyvin eri merkkisiin autoihin

w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Peltiä, (VW Golf Mk l:n (1974-1984)) takapyörän kaaren muotoinen korjauspalahoitokoti kirjoitti:onkos nuo muovia kun en ihan saa kuvasta selkoa?

w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
- pystyvalo
- Vakiokalustoa
- Viestit: 348
- Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
- Paikkakunta: vaasa/espoo
- Viesti:
Millä et-luvuilla noi sun kuvissa olevat vanteet on?
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
golffin kaaret
Olikohan takana 21 edessä 26 jos en väärin muista.
- pystyvalo
- Vakiokalustoa
- Viestit: 348
- Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
- Paikkakunta: vaasa/espoo
- Viesti:
Onko noille etukaarille tehty jotakin?
Omaan farkkuun ei mahtunut edes lähellekään kaaren sisäpuolelle 9x16 ET 15 vanteilla 215/55-16 kumit:
http://img58.imageshack.us/img58/6470/dbv019nf0.jpg
http://img463.imageshack.us/img463/8137/dbv021ro9.jpg
Ei sillä että niiden olisikaan tarttenut mahtua, mutta tulipahan piruuttaan soviteltua kun vieressä oli kesäkummeja alle laitettaessa.
Omaan farkkuun ei mahtunut edes lähellekään kaaren sisäpuolelle 9x16 ET 15 vanteilla 215/55-16 kumit:
http://img58.imageshack.us/img58/6470/dbv019nf0.jpg
http://img463.imageshack.us/img463/8137/dbv021ro9.jpg
Ei sillä että niiden olisikaan tarttenut mahtua, mutta tulipahan piruuttaan soviteltua kun vieressä oli kesäkummeja alle laitettaessa.
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
- pystyvalo
- Vakiokalustoa
- Viestit: 348
- Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
- Paikkakunta: vaasa/espoo
- Viesti:
Ok, no sitten mä ymmärrän. Jotenkin toi kuvakulma ei tuonut esille että ne ovat "leveämpää mallia".
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
No samaa minäkin zoomailin ja jos olisi viissatkun kaaret niin puskuri olisi päistä montasenttiä sisempänä kuin kaarien reunat-> normi kakkosnelosen etupuskurinpäät lähtee melkein suoraan taappäin, kuntaas viissatases ne on huomattavasti leveämmällä! E500 kuva niinkuin tuossakin kuvassa huomaa apukuljettajan puolen joka on melkein 45ast. kulmassaepk kirjoitti:voisin melkeen pääni pantiksi laittaa että pasin etulokarit EIVÄT ole 5satkunsen verran kapoiset on, vai tekeekö kuva noin pahat kepposet ?
edit: ei voi olla

-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
Ikävä tuottaa pettymys vaan kyllä ne on 500:sen kylkilinja kaartuu paljon jyrkemmin kuin tavan 124 nimittäin on verrattu sekä ovat muutenkin leveemmät. Ei ole hitsattu eikä pakkeli virityksiä eikä kenenkään päitä pantata. Niin onhan tuossa 500:sessa tuo etu puskuri jo eri näkönen mutta en muuta keksi tuossa kylki vilkun kohdalla se taittuu paljon jyrkemmin kuin normaali eikä ole valssattu jos joku kertoo lisää 500 lokareista niin kuuntelen oisko joku merkintä jossain? 

Viimeksi muokannut pasi124, Pe 30.03.2007 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pasi124 kirjoitti:Ikävä tuottaa pettymys vaan kyllä ne on 500:sen kylkilinja kaartuu paljon jyrkemmin kuin tavan 124 nimittäin on verrattu sekä ovat muutenkin leveemmät. Ei ole hitsattu eikä pakkeli virityksiä eikä kenenkään päitä pantata.
en usko vieläkään, kyllä noi sen verran pieniltä näyttää .
katoppa kuvaa ja vertaa omaasi :

noi 5satasen loksut on kyllä niin törkeen leveet kuten kuvasta näkyy ja livenä vielä isommat, katso esim. puskurista miten huimasti ne leviää !
voi ne jotkut muut olla kuin orkkis 124 loksut, tai sitten niistä taidolla muokatut, mutta että 500:sen niin...
Itseasiassa noissa normaali lokareissakin on jotain eroja. Vaihdoin maalauksen yhteydessä uudet lokarit ja vanhat listat eivät istuneet yhtään noihin uusiin, kaaren "kulma" oli tosiaan vanhoissa paljon jyrkempi
ET:llä 28 on tällä hetkellä etuvanteet minulla ja 235:nen rengas,jää kaaren sisäpuolelle.
Mutta silti, takakaaret on kyllä yllättävän hyvät. Muoto on tosin vähän erilainen kuin edessä,mutta noin sinne mahtuu rengaskin paremmin. Joutuiko noita kaaria miten paljon muuttelemaan, eikös kolffissa ole kuitenkin pienempi tuo pyöränaukko?
Edit: eikös ne tarvike 500E etulokarit ollu jotain 60€ kpl Veholla, eipä ole kallis laittaa jos sellaiset haluaa.

ET:llä 28 on tällä hetkellä etuvanteet minulla ja 235:nen rengas,jää kaaren sisäpuolelle.
Mutta silti, takakaaret on kyllä yllättävän hyvät. Muoto on tosin vähän erilainen kuin edessä,mutta noin sinne mahtuu rengaskin paremmin. Joutuiko noita kaaria miten paljon muuttelemaan, eikös kolffissa ole kuitenkin pienempi tuo pyöränaukko?
Edit: eikös ne tarvike 500E etulokarit ollu jotain 60€ kpl Veholla, eipä ole kallis laittaa jos sellaiset haluaa.
Niin jäi muuten tuossa edellisessä postauksessani mainitsematta että en missään tapauksessa "mollaa" enkä muutenkaan paheksu tuota autoasi, päinvastoin, hienoa että innostusta löytyy ja saadaan valmista aikaan
Ja ihan kivaltahan se alkaakin jo näyttää
Joten, puhalla nyt edes toisesta sieraimesta herne pois





-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI