Uusi MB:n omistaja :)
Uusi MB:n omistaja :)
Moi, nyt se pitkäaikainen suunnitelma sit toteutui. Kävin tänään tekemässä kaupat -00 c-sarjan farkusta (200cdi). Kilometrejä uudelle perheenjäsenelle oli kertynyt 227tkm joka mielestäni oli kohtuullinen.
Kysymys kuuluukin : Kun tässä on valmiina polttoainekäyttöinen lisälämmitin, joka toimii automaattisesti kun on tarpeeksi kylmä. Niin saako tähän asennettua niin sanottua "kelloa" jälkiasennuksena jolloin tämän "webaston" saisi ajastuksella päälle?
Kysymys kuuluukin : Kun tässä on valmiina polttoainekäyttöinen lisälämmitin, joka toimii automaattisesti kun on tarpeeksi kylmä. Niin saako tähän asennettua niin sanottua "kelloa" jälkiasennuksena jolloin tämän "webaston" saisi ajastuksella päälle?
vitoon kello oli ainakin 400-500€ välillä,sit siihen luonnollisesti asennus,sitä ei sit kannata pitää päällä kovilla pakkasilla kun korkeintaan 30-40min,muuten ei tarvii ajella mihinkään
muutaman kerran kävi talvella niin kun oli liian kauan päällä,sit jos akun jännite on liian pieni niin bäheri ei syty,on tullu mentyä pari kertaa kylmään autoon ja eihän se ole sit jaksanu käyntiin lähteä
asentaja joka sen meille asensi sano että niissä on aika paljon tuota vikaa,en tiiä sit millanen olisi se uusi Bochin akku mikä on tehty bäheri/webasto käyttöön,semmosta pitänee harkita ensi talveksi......
Tervetuloa tähtiluokkaan


Tervetuloa tähtiluokkaan

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Makso muuten marraskuussa webaston c-kittti (kello ja johtosarja )
asennuksineen Porissa 550 eukkuu. Viäl täytys keritä ottaa se automaattikäynnistys pois ettei se aina yritä käyntiin kun siirtää tai ajaa
ihan pieniä pätkiä.
asennuksineen Porissa 550 eukkuu. Viäl täytys keritä ottaa se automaattikäynnistys pois ettei se aina yritä käyntiin kun siirtää tai ajaa
ihan pieniä pätkiä.
E 200 cdi 10 ja ne ex:ät : c200t cdi 09 , c220t cdi 02 , 290td 97, 200d -92 ja 87, 230 te 83
280 s 77
280 s 77
Tuota, joko se kello on siellä? meinaan että on täysin turha kapistus t100-kaken keksimisen jälkeen 

ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
Tervehdys veljet 
Otetaanpas tähän samaan ketjuun sellainen kysymys, että kun hankinnassa on ~15v vanha MB300/24v coupe, niin minkälaista tarkastusta suositellaan autolle tehtäväksi. Ajattelin tuolla konttorilla autotohtorilla käyttää, mutta esim. viime auton kohdalla jäi tuosta hieman valju tunne. Olisiko parempi viedä esim. Vehoon tai johonkin muualle perusteelliseen zekkaukseen, kun auton historia (tuontiauto) ei ole täysin selvillä? Kilometrejä on kertynyt mittarin mukaan reilu 200000. Lueskelin tuolta toisaalta, että mahdollisia ongelmia voi löytyä venttiilipuolelta sekä virtasektorilta. Onko joitakin erityisseikkoja jotka olisi hyvä ziikata koeajon yhteydessä, "asiantuntija" toki on mukana kaupanteossa, koska itselläni nuo kiinnostuksen kohteet ovat olleet hieman toisaalla kuin autoissa
En löytänyt auton hankintaan liittyvää ohjeistusketjua pikaisella etsimisellä, joten jos löytyy, niin linkki kiitos.

Otetaanpas tähän samaan ketjuun sellainen kysymys, että kun hankinnassa on ~15v vanha MB300/24v coupe, niin minkälaista tarkastusta suositellaan autolle tehtäväksi. Ajattelin tuolla konttorilla autotohtorilla käyttää, mutta esim. viime auton kohdalla jäi tuosta hieman valju tunne. Olisiko parempi viedä esim. Vehoon tai johonkin muualle perusteelliseen zekkaukseen, kun auton historia (tuontiauto) ei ole täysin selvillä? Kilometrejä on kertynyt mittarin mukaan reilu 200000. Lueskelin tuolta toisaalta, että mahdollisia ongelmia voi löytyä venttiilipuolelta sekä virtasektorilta. Onko joitakin erityisseikkoja jotka olisi hyvä ziikata koeajon yhteydessä, "asiantuntija" toki on mukana kaupanteossa, koska itselläni nuo kiinnostuksen kohteet ovat olleet hieman toisaalla kuin autoissa

En löytänyt auton hankintaan liittyvää ohjeistusketjua pikaisella etsimisellä, joten jos löytyy, niin linkki kiitos.

Tämän jälkeen kello on tarpeeton

ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
oldman,kato nyt että laatikko pelaa oikein,siis jos on automaatti niin että vaihtaa oikein,se 5-vaihteinen loota vä'lillä tykkään temppuilla vähän!sit tietty on noi turvavyön ojentajat yms..muut sähkö härpäkkeet mitkä kannattaa kattoo!mulla on nyt 3vuotta ollu samanlainen auto eikä mitään ihan ihmellistä ole ilmenny,no mä kyllä ajankin sillä vain kesäisin!
Visko piti vaihtaa ja öljynlauhdutin alko vuotamaan,mut onhan autolla ikääkin että kyllähän siinä pieniä vikoja aina välillä on:)
Niin ja mitä siihen vehoon tulee niin aika kallista lystiä se taitaa olla sielä auto tarkistuttaa,tai en oikeen tiedä mitä ne semmosesta ottaa kun en itse ole sielä ikinä tuota omaani käytäny(ainakaan vielä)
Katsookohan ne sielä sitä autoo yhtään sen ihmeellisemmin kun että lyövät testerit kiinni ja kattelevat ruutuaan
Kilometrit ei varmaan välttämättä ihan heti pidä paikkaansa,vaikka kyllähän sieltä kai semmoisiakin autoja tulee missä ne latinsa pitää!
Mut toivottavasti löydät hyvän yksilön
Visko piti vaihtaa ja öljynlauhdutin alko vuotamaan,mut onhan autolla ikääkin että kyllähän siinä pieniä vikoja aina välillä on:)
Niin ja mitä siihen vehoon tulee niin aika kallista lystiä se taitaa olla sielä auto tarkistuttaa,tai en oikeen tiedä mitä ne semmosesta ottaa kun en itse ole sielä ikinä tuota omaani käytäny(ainakaan vielä)

Katsookohan ne sielä sitä autoo yhtään sen ihmeellisemmin kun että lyövät testerit kiinni ja kattelevat ruutuaan

Kilometrit ei varmaan välttämättä ihan heti pidä paikkaansa,vaikka kyllähän sieltä kai semmoisiakin autoja tulee missä ne latinsa pitää!
Mut toivottavasti löydät hyvän yksilön

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
No niin, tuli sitten kaupat tehtyä (MB300/24v coupe (Sportline) -92), ja erittäin tytyväinen olen myöskin muutaman päivän tarkemman syynin jälkeen. Sähköpuolella kaikki toimii, ja muutenkin pelittää asianmukaisesti. Muutamia pikku fiksauksia täytyy tehdä, lähinnä omaa silmää häiritseviä tekijöitä, mutta niistä myöhemmin muissa ketjuissa, eli kuulette kyllä minusta vielä...van_gils kirjoitti:oldman,...toivottavasti löydät hyvän yksilön
