190 2.0 400 000km?
190 2.0 400 000km?
Kaveri rupesi kauppaamaan tuommoista 89 mallia.
Pisti vaan miettimään noita kilometrejä.
vaikka mese onkin kestävä, niin 400tkm rivikutoselta alkaa varmaan olemaan aikas paljon!?!? ja bensakoneelta...
Ruosteeton olisi kyllä ja hintaa pyytää 3500-4000 juuroa.
Miten on?
Pisti vaan miettimään noita kilometrejä.
vaikka mese onkin kestävä, niin 400tkm rivikutoselta alkaa varmaan olemaan aikas paljon!?!? ja bensakoneelta...
Ruosteeton olisi kyllä ja hintaa pyytää 3500-4000 juuroa.
Miten on?
Re: jaah
190:n Bensakoneista 2,6 litrainen on eka kutoskone - ja oisko jopa vika, viisaammat kertokoon.mopohiiri kirjoitti:välikäsi kyllä vakuutti että se on kutoskoneella...
Täytyykin kysellä tarkemmin.
BMW 320i sedan -04
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
Re: jaah
Juu, 2,6 on ainoa W201:ssä ollut kuutoskone, jos mukaan ei lasketa 190 E 3.2 AMG:tä.Mogge kirjoitti:190:n Bensakoneista 2,6 litrainen on eka kutoskone - ja oisko jopa vika, viisaammat kertokoon.mopohiiri kirjoitti:välikäsi kyllä vakuutti että se on kutoskoneella...
Täytyykin kysellä tarkemmin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
390tkm tuli omaan 201 2.0 bensavehkeen mittariin ilman minkäänlaista suurempaa operointia....ja varmasti on liikenteessä vielä tänäkin päivänä ja matkamittari luultavimmin näyttelee päälle 500tkm.
Niin ja 4-koneellahan ne, paitsi tietty tuo 2,6.
Jollei siihen sitten ole vaihdettu bemarin tekniikkaa...
Ja hintakin on aika hyvin kohdillaan, siis jos auto on hyvässä kunnossa.
Pahempiakin hintoja on nähty.
Niin ja 4-koneellahan ne, paitsi tietty tuo 2,6.
Jollei siihen sitten ole vaihdettu bemarin tekniikkaa...
Ja hintakin on aika hyvin kohdillaan, siis jos auto on hyvässä kunnossa.
Pahempiakin hintoja on nähty.
Miltäs se moottori kuullosti? Jos se ei tuprauttele, käy tasaisesti eikä kuulu ylimääräisiä rahinoita tai naputuksia ja vedotkin on tallella niin kyllä se suurella todennäköisyydellä kunnossa on ja tulee kestämään vielä pitkään. Itse olen tajunnut sen ettei varsinkaan Mersussa kannata tuijottaa matkamittarin lukemaa sokeasti vaan koeajaa sen hyvin katselee ja kuullostelee.
Kaverille on vaihdettu joskus 350tkm kohdalla kone ja en tiedä oliko siinä muuta järkeä kuin että tilalle tullut oli 100tkm vähemmän ajettu.
Kaverille on vaihdettu joskus 350tkm kohdalla kone ja en tiedä oliko siinä muuta järkeä kuin että tilalle tullut oli 100tkm vähemmän ajettu.