Meneekö homma näin että kun ratin tulisi olla lukossa se ei saisi juurikaan pyöriä?
Nyt kun avaimet ovat jo taskussa ja rattia pyörittelee niin lukossa se kyllä on, mutta kuitenkin ratti pyörii mielestäni liian paljon (reilun vartti kierroksen) ja samalla ratin tienoolta kuuluu pientä naksumista?
Onkohan mahdollinen vika ohjauslukon rungossa vai kuljettajan vainoharhaisuudessa

Minkähänlainen tuo on purkaa? Yritin haullakin etsiä, mutta tuosta lukkorungosta ei liiemmälti ollut juttua.
Käykääpä väykkyjen omistajat ruuvailemassa rattia

Kiitokset etukäteen vastauksista!
-Make
........................................................................................................
Tuli muuten käytyä katsastuksessa ja raidetangon päät menivät vaihtoon.
Otin iltapuhteiksi repsikan puolen pyörän pois ja aloin ihmettelemään jousen erikoista asentoa..
Jousi oli kääntynyt puolikuun muotoon eli jousen yläkorvake oli revennyt/lahonnut osittain irti korista.
Tämän pienimuotoisen epäkohdan huomasin siis katsastuksen jälkeen konttorilta kotia ajettua (n.3km)...

No kaikki hyvin eli oltiin pysytty aurauskeppien välissä ja nyt on uusi tonnikalapurkki tinattu kiinni.