Terse. Milläs toiminta periaatteella tuossa toimii tuo sammutin.
Nyt, kun sammuttaa virrat kierrokset tippuu pikkusen ja auto jää käyntiin ja sen joutuu sammuttaan siittä vivusta konehuoneessa. Luulis ettei insinööri konttorilla ole kovin tyytyväinen tuohon
W124 300DT -87 California
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/benz.gif[/img][/url]
Tomi.K kirjoitti:Terse. Milläs toiminta periaatteella tuossa toimii tuo sammutin.
Nyt, kun sammuttaa virrat kierrokset tippuu pikkusen ja auto jää käyntiin ja sen joutuu sammuttaan siittä vivusta konehuoneessa. Luulis ettei insinööri konttorilla ole kovin tyytyväinen tuohon
Terse!
Tuo sinunkin rönttäsi sammuu alipaineella.
Alipainevuoto jossain esim. ajovalojen säädössä,sammutinkalvo viallinen siinä pumpun päällä,tai alipainepumppuvika,siinä järjestyksessä voisi etsiä.
Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Tomi.K kirjoitti:Terse. Milläs toiminta periaatteella tuossa toimii tuo sammutin.
Nyt, kun sammuttaa virrat kierrokset tippuu pikkusen ja auto jää käyntiin ja sen joutuu sammuttaan siittä vivusta konehuoneessa. Luulis ettei insinööri konttorilla ole kovin tyytyväinen tuohon
Pumpun päällä sammutinvivun kohdalla on alipainekello, jota ohjataan virtalukossa olevalla venttiilillä. Anna koneen käydä ja ota se alipaineputki irti siitä kellosta, käännä virta-avaimesta sammutusasentoon ja tarkasta tuleeko putkenpäähän alipaine. Jos tulee on se alipainekellon kalvo rikki. Uusi kello tilalle.