W126 420 sel -87 ostettu!
W126 420 sel -87 ostettu!
Elikkäs tuli hommattua tuollainen kasikoneinen ässä ja pitäisi saada tietoon onko se vanhempi vai uudempi malli!
Käsittääkseni moottori uudistui 09/87 ja tämä on rekisteröity 11/87, mistä selviää kumpi tämä on?
ja varuste koodit on:
260
341
482
506
524
588
592
600
630
877
Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä ne on suomeksi?
Jos joltakulta sattuisi löytymään alkup. etuvilkut niin niitä voisi tarjota vakka yv:llä ja lisäksi jos löytyy hyvät etulokasuojat (ei tarvitsisi alkaa pakkeloimaan) ja puskuri kromeja niin tarjouksia vaan tännepäin!
Kiitoksia jo etukäteen!
Käsittääkseni moottori uudistui 09/87 ja tämä on rekisteröity 11/87, mistä selviää kumpi tämä on?
ja varuste koodit on:
260
341
482
506
524
588
592
600
630
877
Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä ne on suomeksi?
Jos joltakulta sattuisi löytymään alkup. etuvilkut niin niitä voisi tarjota vakka yv:llä ja lisäksi jos löytyy hyvät etulokasuojat (ei tarvitsisi alkaa pakkeloimaan) ja puskuri kromeja niin tarjouksia vaan tännepäin!
Kiitoksia jo etukäteen!
W124 250 td 20v -95
W126 420 sel -87
W126 420 sel -87
260 = ei mallimerkintää takaluukussa
341 = lisävilkut
482 = korkean maavaran jousitus
506 = ?
524 = maalisuojaus (tämä vähän epäselvä, jollain tarkempaa tietoa?)
588 = ?
592 = tummat lasit, takalasi ilman raitoja
600 = lampunpesimet
630 = varoituskolmio
877 = lukuvalot takana mol. puolin
341 = lisävilkut
482 = korkean maavaran jousitus
506 = ?
524 = maalisuojaus (tämä vähän epäselvä, jollain tarkempaa tietoa?)
588 = ?
592 = tummat lasit, takalasi ilman raitoja
600 = lampunpesimet
630 = varoituskolmio
877 = lukuvalot takana mol. puolin
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Onnea onnea vaan uudelle kulkineelle. Ässässä on asennetta , etenkin W126 mallissa mikä on paras ässä ikinä tehty
.
Itsellä on 1/88 käyttöönotettu, 1987 valmistettu, Saksasta tuotu 500SE jossa on jo tehokkaampi kone. Ohjekirjan välissä minulla on lisäysvihkonen jossa on korotetut tehot lukuina. Eli, mitä sinulla lukee rekisteriotteessa (Suomen tai Saksan) tehoja olevan, ja onko olunperin ollut kattimalli?
420 ilmoitetaan seuraavaa: ennen 1987 katilla 150kW, katiton 160 kW. Sitten, korotetut tehot 420: katilla 165 kW ja katiton 170 kW.
Itelläni on siis tehoversio katilla 185 kW mistä kattivarustus on syönyt tehoja 10 kW, 420:ssa näköjään vain 5 kW.

Itsellä on 1/88 käyttöönotettu, 1987 valmistettu, Saksasta tuotu 500SE jossa on jo tehokkaampi kone. Ohjekirjan välissä minulla on lisäysvihkonen jossa on korotetut tehot lukuina. Eli, mitä sinulla lukee rekisteriotteessa (Suomen tai Saksan) tehoja olevan, ja onko olunperin ollut kattimalli?
420 ilmoitetaan seuraavaa: ennen 1987 katilla 150kW, katiton 160 kW. Sitten, korotetut tehot 420: katilla 165 kW ja katiton 170 kW.
Itelläni on siis tehoversio katilla 185 kW mistä kattivarustus on syönyt tehoja 10 kW, 420:ssa näköjään vain 5 kW.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
506 outside rear view mirror, left and right, heated (right electrically adjustable), L.H.D= Lämmitetyt vasemman ja oikean puolen peilit, oikean puolen peili sähkösäätöinen
588 code 581 and 584,
581 automatic climate control = automaattinen ilmastointi
584 electric window lifters (front and rear doors) = Sähkölasit edessä ja takana
Täälläset löysin.. Pitääkö paikkansa
588 code 581 and 584,
581 automatic climate control = automaattinen ilmastointi
584 electric window lifters (front and rear doors) = Sähkölasit edessä ja takana
Täälläset löysin.. Pitääkö paikkansa

joo kyllä tommoiset varusteet siitä löytyy! On se vaan mukava kuunnella kasin hörinää!! 
Osaako kukaan kertoa yhtäkkiä miten kepin juureen vaihdetaan uusi poltin?
Ja toinen paikka olis autom.ilmastoinin nappulat, onko nissä jokaisessa oma vai johtuuko yhdestä polttimosta?

Osaako kukaan kertoa yhtäkkiä miten kepin juureen vaihdetaan uusi poltin?
Ja toinen paikka olis autom.ilmastoinin nappulat, onko nissä jokaisessa oma vai johtuuko yhdestä polttimosta?
W124 250 td 20v -95
W126 420 sel -87
W126 420 sel -87
Kepin juureen tulee valo kuitua pitkin sieltä kojetaulun keskiosasta, haulla löydät lisää; esim. hae: mittarivalo* tms. hakukriteeri. Joka tapauksessa siellä on yksi poltin jonka valoa jaetaan kuitukimpulla useisiin pisteisiin. Automaatti-ilmastoinnin namiskoista en osaa sanoa.
Tehoista sen verran että jos naputat valmistenumeron tuonne venäläisten VIN-dekooderiin (haku kehiin
) niin saat moottorin numeron selville. Tai sitten katsomalla taskulampun kanssa vasemmanpuoleisen venttiilikopan taakse sinne tulipellin väliin; siellä on stanssattu pystysuunnassa moottorin numero. Josko sen perustella joku täällä tietäisi tehoversion sitten
.
Luulen että tuon ikäinen suomiversio ei ole katilla.
Tehoista sen verran että jos naputat valmistenumeron tuonne venäläisten VIN-dekooderiin (haku kehiin


Luulen että tuon ikäinen suomiversio ei ole katilla.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Hmm.....pakkokakkonen sieltä löytyy ja siitä kakkosesta saa B:n päälle kun veivaa kepin vähän oikealle omaan koloonsa....ilmeisesti tarkoitat sitä?
Eli normaalilla 2:lla ajettaessa laatikko antaa autolle käskyn lähteä ykkösellä ja vaihtaa kakkoselle jossain vaiheessa. Mutta jos valitset kakkosen ja niksautan B:n puolelle, niin silloin ajat 1 vaihteella kierrosmittarin punarajalle asti, ennenkuin 2 vaihde kytkeytyy päälle.
Tälläisen käsityksen olen asiasta saanut, tajusikohan kukaan mitä yritän selittää. Eli siis juurikin pakkoykkönen, mutta vaihtaa kakkoselle kierrosten mennessä punaiselle.
Eli normaalilla 2:lla ajettaessa laatikko antaa autolle käskyn lähteä ykkösellä ja vaihtaa kakkoselle jossain vaiheessa. Mutta jos valitset kakkosen ja niksautan B:n puolelle, niin silloin ajat 1 vaihteella kierrosmittarin punarajalle asti, ennenkuin 2 vaihde kytkeytyy päälle.
Tälläisen käsityksen olen asiasta saanut, tajusikohan kukaan mitä yritän selittää. Eli siis juurikin pakkoykkönen, mutta vaihtaa kakkoselle kierrosten mennessä punaiselle.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975