Nyt pakkasten myötä on ilmennyt ton ohjauksen jäykistyminen,
ei oikein meinaa palauttaa ja aika jäykkä kääntää mutkissa,
oisko syynä huonot ojaustehostimen öljyt vai joku muu vika!!
Auto 124 230 E Autom. vm; 88
Jäykkä ohjaus
Minulla on ollut samaa vikaa..
Eron huomaa varsinkin sen välillä, kun ottaa auton tallista ja kun lähtee työpäivän jälkeen firman parkkipaikalta. Jälkimmäisessä tapauksessa takkuaa. Ensi viikolla vaihdatan öljyt ja suodattimen..
Eron huomaa varsinkin sen välillä, kun ottaa auton tallista ja kun lähtee työpäivän jälkeen firman parkkipaikalta. Jälkimmäisessä tapauksessa takkuaa. Ensi viikolla vaihdatan öljyt ja suodattimen..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Haulla tuossa kattelin, että ilmaus tapahtuu näin: Keula ylös (niin ei tykkää etunivelet kyttyrää) ja sitten auton käynnissä ollessa veivataan ainakin rattia parisenkymmentä kertaa laidasta laitaan.MikkoH kirjoitti:Pitääkö ohjaustehostin ilmata nesteiden vaihdon jälkeen, vai ilmautuuko se ajankanssa itsekseen? Mitö öljyä ajattelit laittaa?
Merkkiliikkeestä löytyy mersun omaan öljyä. Ei vaahtoa tai tule tiivisteiden läpi. Ei sen kalliimpaa kuin tarvikeöljyt. Tosin mulla löytyy tuosta tallin hyllyltä Motonetista peräisin olevaa Bilsteinin, vartavasten MB:hen tarkoitettua litran pullo. Saa luvan kelvata..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)