Vaihtoehtona jokin putkipasso ? Autostudiolla edullisia moisia.
Mulle riittäisi kun saa hieman pehmeää basaria, en kaipaa teini dunk dunk ylibassoja,ja järkyttäviä laatikoita taakse

No nimenomaan yleensä pinellä kotelolla tulee noita jyrinä/pauke teinibassoja..Kotelon pitää olla kohtuu iso että sen saa viritettyä matalalle.Jos vaatimuksena on tuollainen varapyörän sisälle menevä niin mikseipä tuokin ole vaihtoehto.Itse kyllä tekisin itse laadukkaalla elementillä varustetun kopan..PeteP kirjoitti:
Mulle riittäisi kun saa hieman pehmeää basaria, en kaipaa teini dunk dunk ylibassoja,ja järkyttäviä laatikoita taakse
lähinnä halvan ja hyvän rca:n ero on ruojauksessa.. hyvät rca:t on suojattu paremmin. = vähemmän häiriö ääniäPeteP kirjoitti:Joo pitee kattoa mitä kehittää.. aikanaan kaverin isin mesessä oli 10"putkilobasso luukussa, ihan hyvin tuo anto sen mitä tarvi. Ajattelin kytkeä mankasta suoraan etu+takakajareille, ja sitten soittimen sub liitännästä vahvarille joka jumpsuttaa bassua ? onko kukaan muuten huamannu onko eroa paremmalla rca kaapelilla verratuna perus halpis versiooon ??