elikkäs pikkumersu kokenut muutoksia jonkin verran. iskarit on evo8 mitsun(saa vaijdettua vaikka öhlärin patruunat nyt) perä on 2.65 asd manuaalilukon ohjauksella,laatikko getrac ja kytkin on noin 650nm kestävä,ruiskuksi tulee hestec,ISOILLA suuttimilla,iso tuottonen bpumppu,ite tehty pako ja imusarja. kaikki muutokset tehdään ite mihin on mahollisuus,nokan ja nokkapyörän viellä teetän muualla... alustaan laittelin jo uudet puslat eteen ja uudet pallonivelet... ohjaus ois tarkotus muuttaa nopeemmaks.. taakse tulee säädettävät tukivarret..senverran ois vaan tarkotus kaaria levittää että takana pyörii 10"*17 vanne ja eessä 8.5" turvakaaret tehään ilmeisesti cromymoly putkesta...seuraavaks alan kasaileen tommosta 16v konetta kunnon kamoilla että tehot on reilusti sit +400 kuvia tuloo kunhan kaveri tekee nettisivut.
Itsellä on kanssa ollut ajatuksena sellaisen tekeminen. Raidetangon kiinnitys pistettä kun siirtää lähemmäs pyörän napaa niin ohjaus nopeutuu ja pyörien kääntyvyys kasvaa.
No mersussahan pyörät kääntyy jo vakionakin riittävästi ja siellä on käännön rajoittimetkin, joten siihen se ei vaikuta. Tehostamattomissa autoissa on tahtonut ohjauksesta tulla hieman jäykkä tuolla tyylillä, mutta mersussa pieni lisäjäykkyys saattaisi vain olla plussaa rata-ajossa.
Nyt menee hauskaksi kun joku tekee bensiini pelin juu.... ja voimaakin varmaan löytyy ei muuta kun kunnon männät ja kanget sun muut hilut kehiin niin tulee tämäkin selväksi miten bensiinillä kerkiää....onhan se vähän herkempää syttyyn eikä savua....ja onhan noita paineistettuja 16v nähty liikenteessä ja hätäisiä ovat.....ei tuollaisella perus viritetyllä 2.5td ehdi.....
kaippa pitää koneistuttaa uudet ne kääntövarret mihin juurikin raidetangot tulee kiinni... ei tosta koneesta viel ihan älyttömiä viitti irti ottaaa,otetaan sit siitä 16 venasesta =) ja entiä miten toll alustalla oikein on pitoja kun on ihan hullun jäykkä,mutta tarviii kattella jos jossain vaiheessa löytäis semmosia mitsun säädettäviä patruunoita ni vaihtas ne sinne sit
Noniin Nyt joku rupee rakentaan mersun drifteriä suomeen (ensimmäinen mersun drifteri suomessa ) Itelle tuli hirvee kuume rakentaa drifteri ku tuli katottua viikonloppuna FF3 Tokio Drift kahteen kertaan onneks intti jarruttaa harrastamista
mulla on vahan saman lainen proggis menossa noi ohjaus varret on suht helppo muuttaa ittekkin jos sulla on kaytossa tig hitsi.
pitaa vaan kayttaa hyvaa ruostumaton teras lisaainetta jotta kestaa.
jos haluut niin voin laittaa sulle tarkemmat kuvat kuinka muutin omani.
noniiin nyt on ylimääräsiä sähköjä purettu pois... noin 10kg =DD tarkotus ois ilmeisesti laittaa uus sulakerasia sisälle että mahtuu turvakaaren putki menemään etutolpalle... kuvia otettu paljon mutta edelleen niitä ei saada nettiin, odottakaa kyllä ne sinne tulee viellä paha vaan kun suomessa ei oikein sais noita ohjaus osia muuttaa hitsaamalla ni aattelin että jos koneistaisin/koneistuttaisin kokonaan uudet... tää tuleee kuitenkin kilpiin viellä
sähköjä rakennellu uusiks kun pitää sulakerasia siirtää... siirsin sen nyt mankan tilalle keskikonsolin tykö =) mahtuuu nuo kaaret menemään etutolpaaan kun ei o rasia edessä...
No niin todella loistavaa... Olen itse aina sanonut että 190 on paras rifting laite ihan tuossa kylä pyörityksessä. Suuresti olen ihmetellyt miksei drifting ukot ole sitä hoksanneet ja vielä kun tuotetta jatko jalostetaan niin siitähän tulee lyömätön ratojen kunkku. Onneksi olkoon loistavasta valinnasta!
sentakia ehkä ei o valinnu sitä kun ei o lähes ainuttakaan Bolt on osaa saatavana =DD tänään hetken aikaa väsäilin taas ja lyhentelin johtosarjoja ja laittelin niitä suojaputkiiin...
ainiiin isoja jarrusatula vaihtoehtoja vois laitella jos jostain löytyy Kohtuu hintaan... levyn paksuus 30 tai 32mm w140 on ainakin tuollaasia 30mm levyjä...
ja tuosta nopeutetusta ohjauksesta niin taalta loytyy myos ohjaus vaihteita.
1.5:1 tai 2:1 tuleepi siihen ohjaustangon valiin.
maksavat noin 150 - 200 taalaa
ajatus ois että ei turhaa lämmittäs se syyläri cooleria? kuitenkin on imevää mallia se flekti ni eikai se kauheesti jää pyöriiin? no tollain kokeillaan ja jos ei onnaa ni muutetaan... tilkin kuitenkin noi reunojen välit ilmeisesti.. saa ny nähä.. ja cridden superi 123 mesestä noi osat.. aivan noileet tohon pikkumeseen!
kyllähän noi kanavien porttaukset on antaa ammattilaisen tehtäväks,ja kun hintakaan ei päätä huimannu ni ei tullu ees kalliiiks cossun konetta ruvetaan tekeen kun saa sen lunastettua parolan tallilta.
Oisko mahdollista saada kuvia tuosta etupään jousituksesta?
Mitkä männät tuossa koneessa on ja mistä hankittu, tarvis omaan 2,3 turbo projektiin saada jostain kestävämmät männät.
laita syylärin ja kuulerin etupuolelle puhaltava flekti tuon imevän lisäksi niin ainakin ilmaa virtaa siitä lävitte. en kyl tällasta oo nähny missään mut kannattaishan se kokeilla
ELÄ SIJOITA RAHAASI TURHUUKSIIN...SIJOITA NE JOHONKIN TÄHDELLISEEN...