Öljypoltin-W124:n etsintä jatkuu intensiivisesti. Hyviä ei kasva joka oksalla sittenkään ja lisäksi liikkeiden pyynnit ovat edelleen raakasti yläkanttiin, vaikka toisen suuntaisiakin väitteitä palstalla on ollut (lienevätkö sitten vielä vanhaa, kalliisti sisäänostettua varastoa?).
Muutamasta yksityisestä pelistä on päästy sentään puhelinjuttuun asti, mutta kahtotaan... Terveimmät yksilöt näyttäisivät asettuvan tuonne Pohjanmaan, Karjalan ja Lapin seuduille - ei taida olla yllätys sekään.
Asiaan. Eräässä ilmoituksessa mainittiin '89-mallinen 250D 20V. Onko tuosta keskikokoisesta nakusta tosiaan ollut joku 4-venttiilinen versio, vai onko panovihre? Tästä moukkamaisesta tietämättömyydestä saa syyttää 240D:n jälkeen jatkunutta katkotonta bensakeskeisyyttä, ja Dieselflosse ei sitten kuittaile...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Toisekseen. Mitä kohennuksia vuoden '89 kasvojenkiristysleikkaus piti sisällään, siis korinväristen peilien lisäksi. 230Eemelistä on jo aikaa ja lisäksi se oli '87, joten faceliftistä ei ole kantapääkokemusta juurikaan. Tuo '93 uudistus onkin tutumpi.
Jatketaan harjoituksia kaikessa rauhassa, hosumalla tulee vain G-päisiä jne.....
PS. Onkos noissa 200D-300D -koneissa jotain oleellista 400-500 km kohdalla? Kolmessa tapauksessa eräänlainen kansiremontti on mainittu tehdyksi noissa lukemissa. Pitäisikö kansihommaa edellyttää väsätyksi, jos kilsat ovat siellä 350-400 tontun seutuvilla? Todellisuudessa vähemmän ajettuja ei paljoa kyllä olekaan.