Kyseessä on c-koppanen alkuperäisellä varashälyttimellä.
Nyt se on ruvennut hälyttämään ihan omin päin.
auto seisoo pihassa ja yhtäkkiä töötti huutaa ja vilkut vilkkuu...
lopettaa kyllä heti kun avaimella laittaa lukituksen pois päältä.
onko kokemuksia vastaavasta mikä avuksi?
onko vaikea homma saada hälytin pois kokonaan käytöstä,
niin että ajonesto jäisi käyttöön???
hälytin huutaa itsekseen????
- JuriPotkuri
- Mersumies
Terve vaan vellu. Heti kärkeen täytyy sanoa, että tiedän tosta alkuperäisestä hälyttimestä tasan yhtä paljon kuin sika satelliitista. Itsellä on joku jälkiasennuskilkutin ja kerron omista kokemuksista, niin voitais ehkä sulkea pois jotain vaihtoehtoja jollekkin, joka noista oikeasti tietää.
Elikkäs: Itsellä hälytteli omia aikojaan aina kun sisälämppäri lähti käyntiin. Sisätutkat reagoivat kuuman ilman väreilyyn ja autoparka luuli että sisällä on joku kutsumaton.(asun toisella puolella taloa missä parkkipaikka sijaitsee enkä kuullut hälyjä. Tapahtui usein klo 02.30-04.00, myös viikonloppuisin. Sain paljon uusia ystäviä
). Olen kuullut vastaavaa käyneen muillekkin.
Onko mahdollista?
Toinen juttu: Voisko maa jostain syystä vähääkään täristä missä autoasi pidät? Mulla ulvoo jos pysäköin korttelia lähemmäksi raitiovaunukiskoja tai sitten bussireitin viereen. On siis todella herkällä. (lue liian). Tehdäänkö teilläpäin esim. räjäytystöitä jossain, vaikka kauempanakin, siten ettei pamaus itse kuulu? Junaratoja? Ilmavoimien matalalentoharjoituksia?
Näähän nyt ei varsinaisesti ole vikoja vaan ominaisuuksia, joihin kyllä löytyy lääkkeet. Mutta jos nää tällaset voidaan sulkea pois niin joku tietäjä vois jatkaa...
Niin, itellä kun painaa kaksi kertaa sitä lukitusnäppäintä, olikohan nyt n. 20 sek aikana, niin "hälytystaso" putoaa ja auto sietää enemmän eikä huutele turhia.
Elikkäs: Itsellä hälytteli omia aikojaan aina kun sisälämppäri lähti käyntiin. Sisätutkat reagoivat kuuman ilman väreilyyn ja autoparka luuli että sisällä on joku kutsumaton.(asun toisella puolella taloa missä parkkipaikka sijaitsee enkä kuullut hälyjä. Tapahtui usein klo 02.30-04.00, myös viikonloppuisin. Sain paljon uusia ystäviä

Onko mahdollista?
Toinen juttu: Voisko maa jostain syystä vähääkään täristä missä autoasi pidät? Mulla ulvoo jos pysäköin korttelia lähemmäksi raitiovaunukiskoja tai sitten bussireitin viereen. On siis todella herkällä. (lue liian). Tehdäänkö teilläpäin esim. räjäytystöitä jossain, vaikka kauempanakin, siten ettei pamaus itse kuulu? Junaratoja? Ilmavoimien matalalentoharjoituksia?
Näähän nyt ei varsinaisesti ole vikoja vaan ominaisuuksia, joihin kyllä löytyy lääkkeet. Mutta jos nää tällaset voidaan sulkea pois niin joku tietäjä vois jatkaa...
Niin, itellä kun painaa kaksi kertaa sitä lukitusnäppäintä, olikohan nyt n. 20 sek aikana, niin "hälytystaso" putoaa ja auto sietää enemmän eikä huutele turhia.
tärinästä ei omani ainakaan reagoi herkästi. Saa rekat ajaa vierestä. Mutta otappa rengas irti, niin kyllä alkaa ...
Jos helpoon korjaukseen alat, niin torvi irti
ei huuda
Sammuuko sisävalot?
- Ovikykimissä hapettumaa, vuotoa
- Samoin kuin peräluukun ja konepellin katkaisimet
tarkistaisin aluksi

Jos helpoon korjaukseen alat, niin torvi irti

Sammuuko sisävalot?
- Ovikykimissä hapettumaa, vuotoa
- Samoin kuin peräluukun ja konepellin katkaisimet
tarkistaisin aluksi
autodidakti