ML270 neliveto

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

ML270 neliveto

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Tietääkö joku kuinka tossa saa nelivedon päälle? Vai onko se joku automaattinen? Kun ei oikeen saksankielitaidot meinaa piisata oppaan lukemiseen :) . Low range tarkoittaa ilmeisesti alennusvaihdetta mutta ei kai sillä ole nelivetoon mitään yhteyttä... Olis kiva saada se päälle jos sais vähä lisää pitoa liukkailla...
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2314
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:lol: ...siinä kuule on kokoajan se päällä :twisted:
Avatar
JKL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 135
Liittynyt: To 04.08.2005 13:12
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: ML270 neliveto

Viesti Kirjoittaja JKL »

Sumppa124 kirjoitti:Tietääkö joku kuinka tossa saa nelivedon päälle? Vai onko se joku automaattinen? Kun ei oikeen saksankielitaidot meinaa piisata oppaan lukemiseen :) . Low range tarkoittaa ilmeisesti alennusvaihdetta mutta ei kai sillä ole nelivetoon mitään yhteyttä... Olis kiva saada se päälle jos sais vähä lisää pitoa liukkailla...
Juu, kyllä se raapii koko ajan joka kulmasta :oops: . LOW RANGE kytkee vain alennusvaihteen päälle jolla voi ajaa enintään 40km/h. Tarkoitettu sinne varsinaiseen maastoajoon :roll: .
MB 300CE 24V
MB ML320
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Tossa on jo niin hieno (uudenaikainen)neliveto et ei paljon enää taida pyörä pitää.
Parempaa ei taida saada kuin vaihtamalla renkaat, edellyttäen et ne on kuluneet.

Tuossahan on käsittääkseni se systeemi et jos pyörä luistaa sitä jarrutetaan.

Lisävarusteena sai kai oikeat lukotkin tilattua.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Vastaa Viestiin