Itsekin hieman off-roadia harrastaneena en voi olla kommentoimatta hieman:
-ML mersu on ilmeisesti loppupelissä kuitenkin aika citymaasturi
-G- mersu on oikea maasturi jossa on kunnon lukot ym vakiona ja jolla pystyy ajamaan myös tiellä
-Rangen omistaneena voin kehua sekä maantie että maastoajo-ominaisuuksia tietyin varauksin: jousitus on hyvä ja ristijoustot riittävät, keskustasauspyörästössä on lukko mutta perissä ei (nyt puhun vanhemmista malleista), vetarit ei kestä kunnon renkaita. Pienellä rakentelulla tosi peli jolla jaksaa ajaa vielä tielläkin.
-Wagoneer on vakiona aika heikko maastossa mutta lujalla rakentelulla siitäkin saa hyvän.
-Suzuki menee hyvin vakiona, ei tarvi juuriu muuta kuin isot pyörät.
-venäläiset kulkee varmaan maastossa mutta millä liikut siirtymät
eli jos hakee maasturia jolla ajaa sekä tiellä että maastossa:
Mersu-G tai Range. Mersu on varmaan paljon laadukkaampi, Rangessa oli murheita riittävästi mutta jotenkin persoonallinen kuitenkin (ehkä se oli se V8:n ääni ja hienosti pelaava jousitus).
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!