Joo ja siitä puuttui ajovalonpesimet ja pissapojat etupuskurista. Muistaakseni maski oli musta, eikös alkuperäinen ole harmaa? Matkamalli jossa kuskilla käsituki joka ei ollut alkuperäisellä verhoilulla.
sooppa kirjoitti:No sitten mun entinen oli erikoisvarusteltu yksilö vm -77 kun siinä oli metalliväri,sävylasit,keskuslukitus,ajovalojen pesimet + pissapojat.
Lisävarusteitahan nuo olivat tuohon aikaan. Mielenkiintoisena yksityiskohtana ettei virallisen tiedon mukaan noihin ensimmäisiin 4-syl dieseleihin (eikös se 200 D tai 220 D ollut?) saanut metalliväriä. Vaatimalla on tietysti saanut mitä haluaa.
Kaiken lisäksi olivat vielä Turbossa panostaneet autoon sopimattomiin mustiin kilpiin alkuperäisten tilalle
Joo -77 220d nuppistartilla ja matkamalli. Metallinvihreä vihreällä sisustalla ja kangasmatoilla. Auto oli ruotsista tuotu -82 (ostokuitti ym tuli auton mukana).
Toivottavasti nykyinen omistaja pitää vanhuksen liikenteessä, helkkarin luotettava peli.
Ei siihen aikaan kun 123 tuli ei siihen saanut vaatimallakaan Plyyshipenkkejä
Silloiseen Saloraan olisi ostettu useampi 123 mutta se tyssäsi näihin penkeihin jälkeenpäin tuli 1 kpl johon minä tein pyyshipenkit Se auto on vieläkin liikenteessä Ja aika hyvännäköisessä kunnossa Vähän myöhemmin 123. 280 koneella sai nämä penkit
Vaikken asiayhteyttä välttämättä havaitse, niin kjyllä...kjyllä, ylellinen velour-sisustus on ollut tehtaalla optiona tuotannon alusta alkaen. Mitenkään Saloraa väheksymättä AMS ensitestin 280 E oli velour-sisustalla varustettu. Ja sisusta oli siis saatavana kaikkiin malliversioihin.
j.s.lehti. kirjoitti:Ei siihen aikaan kun 123 tuli ei siihen saanut vaatimallakaan Plyyshipenkkejä
Silloiseen Saloraan olisi ostettu useampi 123 mutta se tyssäsi näihin penkeihin jälkeenpäin tuli 1 kpl johon minä tein pyyshipenkit Se auto on vieläkin liikenteessä Ja aika hyvännäköisessä kunnossa Vähän myöhemmin 123. 280 koneella sai nämä penkit
No eikö velour penkit ole aika lähellä plyyshiä? Vai onko velour ollut valittavissa ihan alusta asti W123:ssa?
EDIT: Leka ehti vastata sillä aikaa, kun itse raapustin viestiä...