Jospa tämä innoittaisi muitakin kirjoittamaan
Elikkä nyt se sitten tuli hankittua tuo c124 josta on jo vuodenpäivät kahvipöydässä puhuttu
Auto on siis 230cea -90
Kuten kuvista näkyy niin kenellekkään ei liene epäselvää, että auto ei ole uusi ja oli näin ollen todella sopivan hintainen. Ovessa on aika suuri painauma ja etulokarissa pienempi (onneksi löytyy ovi ja lokari hallilta.), lisäksi perässä hieman väljää jossain, ei kuitenkaan pahasti.
3 tärkeintä kriteeriä toteutui, elikkä:
-Ruosteeton
-Musta nahkasisusta
-2.3 kone 3.0:n sijasta ja syy tähän se, että 300 syö reippaasti enemmän menovettä, eikä kumpikaan kulje mihinkään




Auto tulee kokemaan talven aikana aika täydellisen muutoksen
Siitä lisää kunhan suunnitelmat lukittuu, mutta musta siitä tulee jokatapauksessa, eli 040 koodilla maalataan
Muutamia jo varmoja juttuja on:
-Turbon lokari -laitettu-
-Kromipeilit (m3)
-E-keula avarimaskilla -laitettu-
-E-takaluukku tai tasoitettu luukku jos ei löydy e-luukkua.
-10cm madallusta -laitettu-
-Luultavasti 17-18" huulivanteet (borpet?) -laitettu-
-DTM-mätsälät
-Kaikki kromiosat peilikiiltoon kylkilistoista, ovenkahvoista, maskista ym.
-Kaikki sivulasit 50% 3ämmällä tummaksi ja takalasi 20%
-Sisältä jalopuut hiilariteipillä ja kromia mittaristoon, lämmönsäätöön ja vaihdekepin ympärille, sekä uus ratti samaan sävyyn. -laitettu-
-Evo x:n entiset hifiasennukset konttiin... -laitettu-
-Sitten lopuksi kiiltävän mustaksi koko hela hoito
On se vaan niin kaunis auto
Muoti muttuu, mutta tyyli on ikuista
Sisustapäivityksestä ois muutama kuva!
Ennen

Jälkeen



Ja sitten tonttikorkeuksia:

Ratissakin on nykyisin kromi rengas keskellä...
Sisustan puuosat on päälystetty hiilikuitukalvolla.
Rahaa sisustapäivitykseen kului ~150€ sisältäen kalvot, ratin keskiöineen ja kromit.
Hifi asennuksia mallailtu paikoilleen...
3" audax asennusrenkaineen vakiopaikalla:

Takakontin asennuksien sovittelua paikoilleen:


Keulan osiakin on hieman soviteltu.
Pikku muokkausta nuo tarvikepellit vaatii että ihan 100% istuvat.



Kyllä se siitä
Etu-puskuri on tosiaan ritilä-mallinen vaikka kuvista ei niin erotu...
Konepellin sarana pitää vaihtaa hantin puoelle ku niin ylhäällä pellin taka-laita...
Jos jaksoit lukea viestin loppuun asti niin se ilmeisesti kiinnosti sinua edes hieman
Kommentteja/mielipiteitä esille vaan.
Jos kommentteja ei tule niin katson ettei aihe porukkaa kiinnosta enkä sittemmin projektin etenemisestä kuvia/tarinaa viitsi päivitellä, mutta jos kiinnostaa niin toki mielellään päivittelen









