Jepulis oltaisiin firmalle ostamassa tuommosta mersua (fiatti on toinen vaihtoehto ). Tuota tuota ei ole mitään muuta kokemusta kyseisestä kulkineesta kun, että tänään tuli kokeiltua 313 CDI KA maxi korkea ja pitkä vm-05 ja eipä ollut moitteen sanaa aivan mahtava laitos, eli nyt on semmonen siis saatava. Kertokeepas nytten jotain infoa vehkeestä, eli minkälaista pitäisi alkaa metsästämään tuo -05 kun oli hieman suolaisen hintainen.
-kuorma-auto
-vm-00 tai 01 (niin ei tarvise rajoitella)
-korkea ja pitkä
-väh 313CDI tai isompi kuormaa kun on melkoisesti
eli tämmöistä kapistusta kertokaa kokemuksia, paljon ootte ajanu, tyyppivikoja
niin ja jos jollain olisi tarjota sprinteriä voisin olla kiinnostunut.
sprinteri tietäjät hoi !!
sprinteri tietäjät hoi !!
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
Reilu 200 thkm mittarissa -01 416 CDI. Tuplapyöräinen mukavampi ajettava, ei huoju niin paljon kuin 300 sarjat, jos kyseessä pisin/korkein. Lastulla/ohjelmalla mukavasti lisää alavääntöä ja kulutus tippunut mulla 1-1,5 l satkulle. Ehdottomasti vähemmän vikaherkkä kuin Fiiatti, mutta yhtä ruosteherkkä perusväreillä. Metallivärit näyttäisivät mutu-tuntumalla olevan parenpia. Välillä 90-200 thkm ei vikoja ole ollut, muutakuin ilmastoinnin lauhdutin vaihdettu ja joku anturi (1 kpl). Jarrupalat tulevat seuraavaksi vaihtoon. Ota X16 jos pääset valitsemaan, ei lopu voima vaikka vetäisit isonpaakin kärryä täydellä lastilla, varsinkaan lastutuksen jälkeen.
Viimeksi muokannut Jone M, Pe 06.10.2006 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täällä näitä on ollut tarjolla, tosin pääosin postin autoja, joten x16 ei taida juuri löytyä...
http://www.easykm.fi/myytavat/myytavat_ ... t_hki.html
http://www.easykm.fi/myytavat/myytavat_ ... t_hki.html