"Ne painekellot on helppo kokeilla (kun saa ne näkyviin) irroittamatta niitä, perinteisesti laittamalla letku perään kiinni ja imeä, jos ei pysy asennossa vaan päästää aina takaisin, niin kalvo on kakkana. Korostan että jos toinen on rikki kumpikaan luukku ei aukea."
Kiitos!
Eli posket lommoilla..?
Onko tietoa, jos kalvot ovat paukkuneet, saako niitä varaosina, vai pitääkös ostaa koko "mötikkä"?
Juu-u. Ja olisi ehkä hyvä lukea käyttöohjekirjoja ennen käyttöä... Viime kesänä tuskastelin avopuolison kanssa Savonlinnassa käydessä kuumassa autossa.
Napin ollessa koko ajan EC-asennossa.. Ja samalla haukuin hiki virraten Mersun ilmastointia...
Ehkä taas tämä tapaus osoittaa, että parempi perehtyä asiaan ennen kuin tekee hätiköityjä johtopäätöksiä...
Gyl määki Turuus..
SL320 24V
Ex-E240 V6
Ex-C230 Kompressor
Ex-MB 300CE 24V
Ex-MB 300 E