Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
epk
Valvoja
Viestit: 12608 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Ti 12.09.2006 20:59
MeSee kirjoitti: Ja tilalle tulee...
ei tiedä vielä , suunnitelmat on kovat kyllä
kustomi
Tuningspesialisti
Viestit: 1254 Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja kustomi » Ti 12.09.2006 22:13
En olis kyllä uskonu että raaskit luopua autosta noin nopeasti...
Menikö kakkosnelonen Veskolalle tai jollekin muulle foorumilaiselle
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
epk
Valvoja
Viestit: 12608 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Ti 12.09.2006 22:32
en usko itsekkään vielä
, tuli vähän puun takaa ostaja...
meni itärajalle päin !
JP74
Turbospesialisti
Viestit: 2778 Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka
Viesti
Kirjoittaja JP74 » Ti 12.09.2006 22:37
Seuraavasta täytyy varmaan tulla vielä hienompi! Ostoilmoitus näytti hyvältä, varsinkin ton dieselin osalta...Et kai kyllästynyt vaparidieselin takia..
epk
Valvoja
Viestit: 12608 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Ti 12.09.2006 22:40
en kyllästynyt, voin kyllä lämpimästi suositella 7mm tappeja ! !
rivien välistä kun lukee niin diesel coupe 124 vois olla aika rok....
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Ti 12.09.2006 22:53
Täällä valmistuu E320 coupe -94. metallipunanen musta nahkasisusta ja täydellinen h-kirja. 24v diesel tekniikalla
Billett
dansku
Mersumies
Viestit: 1189 Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue
Viesti
Kirjoittaja dansku » Ke 13.09.2006 12:58
kuvia voi sitten tästäkin projektista laittaa siihen "jorman tallilla tapahtuu" osastoon kiitos
S212 E220 -11
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin
EVO X
Asiantuntija
Viestit: 3548 Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18
Viesti
Kirjoittaja EVO X » Ke 13.09.2006 15:17
epk kirjoitti: en kyllästynyt, voin kyllä lämpimästi suositella 7mm tappeja ! !
rivien välistä kun lukee niin diesel coupe 124 vois olla aika rok....
Oon kans suunnitellu 320CDI tai 280CDI konetta tuohon omaan coupeen, mutta taitaa olla turhan haastava homma. Mielummin kuitenkin uudempaa tekniikkaa kuin 124:n omia diesel koneita.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Hemingway
Mersumies
Viestit: 759 Liittynyt: To 15.05.2003 12:31
Viesti
Kirjoittaja Hemingway » Ke 13.09.2006 17:28
EVO X kirjoitti: Mielummin kuitenkin uudempaa tekniikkaa kuin 124:n omia diesel koneita.
Mikä vika 124-sarjan kutosdieseleissä?
Järkevin, viisain ja paras ratkaisu, OM606, 24v turbo. Sivistynyt käynti, helpompi virittää kuin cdi-värkkejä.
Edullisempi,helpompi..
124.023