124 300D -92 projekti ...myyty...

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12608
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

MeSee kirjoitti:Ja tilalle tulee...

ei tiedä vielä , suunnitelmat on kovat kyllä :roll:
Avatar
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kustomi »

En olis kyllä uskonu että raaskit luopua autosta noin nopeasti... :roll:
Menikö kakkosnelonen Veskolalle tai jollekin muulle foorumilaiselle :?:
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12608
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

en usko itsekkään vielä :lol: , tuli vähän puun takaa ostaja...

meni itärajalle päin !
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Seuraavasta täytyy varmaan tulla vielä hienompi! Ostoilmoitus näytti hyvältä, varsinkin ton dieselin osalta...Et kai kyllästynyt vaparidieselin takia..:)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12608
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

en kyllästynyt, voin kyllä lämpimästi suositella 7mm tappeja ! !

rivien välistä kun lukee niin diesel coupe 124 vois olla aika rok....
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Täällä valmistuu E320 coupe -94. metallipunanen musta nahkasisusta ja täydellinen h-kirja. 24v diesel tekniikalla
Billett
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1189
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

kuvia voi sitten tästäkin projektista laittaa siihen "jorman tallilla tapahtuu" osastoon kiitos :wink:
S212 E220 -11
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR

Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3548
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

epk kirjoitti:en kyllästynyt, voin kyllä lämpimästi suositella 7mm tappeja ! !

rivien välistä kun lukee niin diesel coupe 124 vois olla aika rok....
Oon kans suunnitellu 320CDI tai 280CDI konetta tuohon omaan coupeen, mutta taitaa olla turhan haastava homma. Mielummin kuitenkin uudempaa tekniikkaa kuin 124:n omia diesel koneita.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

EVO X kirjoitti: Mielummin kuitenkin uudempaa tekniikkaa kuin 124:n omia diesel koneita.
Mikä vika 124-sarjan kutosdieseleissä?

Järkevin, viisain ja paras ratkaisu, OM606, 24v turbo. Sivistynyt käynti, helpompi virittää kuin cdi-värkkejä.

Edullisempi,helpompi..
124.023
Vastaa Viestiin