Outo vihellys konehuoneesta!!
Outo vihellys konehuoneesta!!
Kierrosten mukaan nouseva ja "oktaavia" alemmaks menevä ääni kuuluu koneesta. Kuulunut pari päivää, mutta ei koko aikaa. Ääni on aika raastava, hieman kuin rengas ottaisi kiinni johonkin ja kuuluu ulos ilmeisesti erittäin selvästi. Hihna on kireällä, eikä se edes hihnalta kuulosta, kun vaihtelee niin paljon.
- Manu300cea24
- Mersumies
Alipaine vuodolle tuo äkkiestään kuullostaa.
Katoppas huvikseen jarrutehostimen taakse.
Siellä jos on muutama alipainesysteemin takaiskuvenaa sellasia keltasia mutikoita.
Ettei vaan niistä joku pidä sitä ääntä.
Mulla nimittäin joskus piti yksi niistä ihme surinaa ja vikinää varsinkin kun kone kävi tyhjäkäynnillä jolloin imusarjan alipaine oli suurimmillaan.
Katoppas huvikseen jarrutehostimen taakse.
Siellä jos on muutama alipainesysteemin takaiskuvenaa sellasia keltasia mutikoita.
Ettei vaan niistä joku pidä sitä ääntä.
Mulla nimittäin joskus piti yksi niistä ihme surinaa ja vikinää varsinkin kun kone kävi tyhjäkäynnillä jolloin imusarjan alipaine oli suurimmillaan.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Muista tarkastaa ahtoputkien vuodot, jos kuuluu muutakin vihellystä, kuin hiustenkuivaine320 kirjoitti:Mullakin alkoi ihme vihellys kuulumaan konehuoneesta kun hankin tuon 320cdi:n.

MB S210 320 cdi Avantgarde 2001
MB 500SL 1991
MB CE 230 sportiline 1991
Honda XX Super Blackbird
MB 500SL 1991
MB CE 230 sportiline 1991
Honda XX Super Blackbird
Juu kiitoksia vaan vaikka loppuun ajettu luuskahan tuossa on kyseessä. Työkaluksi kelpaa kuitenkin täysin.
Olen tosiaan miettinyt sitä vinkaisua jotta onko kyseessä normaali ahtimen ääni vai vuoto painepuolella. Menohalut kuitenkin tuntuu ihan hyviltä joten en ala sorkkimaan ennenkuin tiedän että on rikki.
Olen tosiaan miettinyt sitä vinkaisua jotta onko kyseessä normaali ahtimen ääni vai vuoto painepuolella. Menohalut kuitenkin tuntuu ihan hyviltä joten en ala sorkkimaan ennenkuin tiedän että on rikki.

e320:Mullakin alkoi ihme vihellys kuulumaan konehuoneesta kun hankin tuon 320cdi:n.
Vai ei me saatu e320:sestä W140 miestä sitten kuitenkaan..........
Onnea kuitenkin "järkevälle" hankinnalle................. kuis "loppuunajettu" se sitten on?
Vai ei me saatu e320:sestä W140 miestä sitten kuitenkaan..........

Onnea kuitenkin "järkevälle" hankinnalle................. kuis "loppuunajettu" se sitten on?
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Juuei valitettavasti näin kävi. Mulla oli yksi S300 tähtäimessä mutta siihen mennessä kun olin saanut rahoitukset kuntoon, suomesta ei löytynyt yhtään S300 myynnissä ja saksanmaallakin oli vain veli venäläisen hylkäämiä yksilöitä.
S350 ei ns. kiinnosta
joten hankin sitten tämän 320cdi:n koska siinä on ohituskiihtyvyys kohdallaan ja polttoainekulut pienemmät kuin bensaversiossa.
Autolla on ajettu 370tkm ja kunhan työkiireiltä ehtii niin alustaan tulee puslaa, tukivartta ja mahdollisesti suutin/nostinremppa mottiin. Ei siis mikään priimayksilö mutta toistaiseksi kuljettaa paikasta A pisteeseen B ja pintapuolin auto on sentään kunnossa koska värkki on juuri maalattu uusiksi koritakuun piikkiin. Vaalea nahkasisusta, manuaali-ilmastointi, ei sadetunnistinta..
Iso kompromissi tuli tehtyä mutta nyt sen kanssa on vain elettävä.
S350 ei ns. kiinnosta

Autolla on ajettu 370tkm ja kunhan työkiireiltä ehtii niin alustaan tulee puslaa, tukivartta ja mahdollisesti suutin/nostinremppa mottiin. Ei siis mikään priimayksilö mutta toistaiseksi kuljettaa paikasta A pisteeseen B ja pintapuolin auto on sentään kunnossa koska värkki on juuri maalattu uusiksi koritakuun piikkiin. Vaalea nahkasisusta, manuaali-ilmastointi, ei sadetunnistinta..

Iso kompromissi tuli tehtyä mutta nyt sen kanssa on vain elettävä.