Siis...
Pari viikkoa sitten ostamani 260E:n vaihteisto poltteli askin öljyvaloa. Tutkimus paljasti, että vuosi koppurasta öljypohjan tiivisteestä öljyä paristakin kohdasta. Vaihdoimmat tänään öljyt, suodattimen ja tiivisteen. Turbiinia ei tyhjennetty (laiskuus vaivasi).
Toosaan kaadettiin 4 litraa öljyä ja alettiin etsimään öljyn pintaa. Yllättäen öljyä näytti olevan liikaa. Pohdimmat tovin, jotta outoa on, vaan arvelimme että kaipa se vonkaa lisää sitten, kun tahtoo. Jätimme homman sikseen ja ajelin rauhallisesti kotia kohti. Parisataa metriä kahdeksaakymppiä ja perr...!! Öljyvalo palaa.
Pihassa, öljypullo jo valmiiksi avattuna, tiiraamaan tikkua. Ja se viheliäinen mittakeppi väittää että öljyä on edelleen yli sallitun. Mutta mikä sitä valoa polttaa? Ja miksi minulla on aina nämä henkimaailman autot?

Jos tässä puolentoista tonnin eemeliin pitää heti kättelyssä tekaista kolmen tonnin askiremontti, repäisen ahterini niskaan asti halki.