elikkä itellä on tos kaapissa 2 vahvistinta ja 2 subbaria ja soitin jotka pitäis asentaa.. mutta johtoja ei ole.. vahvistimet ovat tehoiltaan 2 x 200w /rms ja 1 x 160w rms:ssää...
mitä johtoja pitää ostaa että noi saa asennettua.. mitenkäs kun mersussa on toi iso liitin vakiona, mutta soittimessa ei ole iso liitintä... pitäiskös soittimeen vaihtaa iso liitin, vai mersun iso liitin vaihtaa toisenlaiseksi... iso hommako?
johtosarja
- MasaMbW124
- Mersumies
johtosarja
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Re: johtosarja
Avataanpa tämä nyt sillä että siihen liittimen ja soittimen väliin saa varmaankin sellasen sovitin palan. (ainakin joskus ostin e mallin carinaan sovittimen) Hintaa tais olla sellaset 30egee...MasaMbW124 kirjoitti:elikkä itellä on tos kaapissa 2 vahvistinta ja 2 subbaria ja soitin jotka pitäis asentaa.. mutta johtoja ei ole.. vahvistimet ovat tehoiltaan 2 x 200w /rms ja 1 x 160w rms:ssää...
mitä johtoja pitää ostaa että noi saa asennettua.. mitenkäs kun mersussa on toi iso liitin vakiona, mutta soittimessa ei ole iso liitintä... pitäiskös soittimeen vaihtaa iso liitin, vai mersun iso liitin vaihtaa toisenlaiseksi... iso hommako?

edit: Montakos rca lähtöö on soittimen takana?
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
- MasaMbW124
- Mersumies
Re: johtosarja
soittimen takana on 1 rca... eli joutuu haarottamaan sen yhden rca:n kahdelle vahvarille.. ja laittaa vaikka rele siis herätteen väliinZalbeer kirjoitti:Avataanpa tämä nyt sillä että siihen liittimen ja soittimen väliin saa varmaankin sellasen sovitin palan. (ainakin joskus ostin e mallin carinaan sovittimen) Hintaa tais olla sellaset 30egee...MasaMbW124 kirjoitti:elikkä itellä on tos kaapissa 2 vahvistinta ja 2 subbaria ja soitin jotka pitäis asentaa.. mutta johtoja ei ole.. vahvistimet ovat tehoiltaan 2 x 200w /rms ja 1 x 160w rms:ssää...
edit: Montakos rca lähtöö on soittimen takana?

W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti