Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
JkT
Sisäänajossa
Viestit: 38 Liittynyt: Ti 23.08.2005 11:28
Paikkakunta: kokkola
Viesti
Kirjoittaja JkT » Su 13.08.2006 22:58
Mistäs löytys kireempi nokka ja kokemuksia?
Samalla työstäs kannen
Ongelmana on auto on vähäpäästöinen niin turbotus ei mahdollista.
Ja onko netissä mm: kannen kiristysmomenteista infoa..jos joku viihtis niin ois tarpeen saada tietoon.
Viimeksi muokannut
JkT , Ma 14.08.2006 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hoitokoti
Vakiokalustoa
Viestit: 87 Liittynyt: Su 10.07.2005 23:34
Paikkakunta: turku
Viesti
Kirjoittaja hoitokoti » Ma 14.08.2006 00:28
ainahan tuo turbotus on mahdollinen.
lisä kuluja vain noin 1200-1500
kannen tekee melkeen kaikki paikalliset viripajat mutta nuo nokan tekijät taitaa aika harvassa olla. (mutua) mutta kertokoot ne jotka tarkemmin tietää.
JkT
Sisäänajossa
Viestit: 38 Liittynyt: Ti 23.08.2005 11:28
Paikkakunta: kokkola
Viesti
Kirjoittaja JkT » Ma 14.08.2006 10:37
Niin no se, ei vaan kiinnosta maksaa mitään lisäkuluja esim
AK47
Mersumies
Viestit: 2657 Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09
Viesti
Kirjoittaja AK47 » To 24.08.2006 18:56
Olikohan r-koneistus tjsp keravalla, niillä tais olla AMG nokan malli tallella.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Tonppa
Sisäänajossa
Viestit: 38 Liittynyt: Pe 21.10.2005 09:58
Paikkakunta: Kainuu
Viesti
Kirjoittaja Tonppa » To 24.08.2006 22:09
Kaveri teettätti kannen bensa mersuun JR-tehokannella aikonaan ja nokka meni kannen tekiän kautta.. että sitä kautta saa varmaan ehkä kummanki..