Eikös se yhtiö lopulta sano, mihin se korjaukseen viedään, siis hintaa vain katsoo, tai sitten käyttää tiettyä korjaamoa hinnasta huolimatta.
Valitettavaa kylläkin jos autolla ikää 20vuotta, voi olla aika nihkeetä uusien osien asentaminen, valitettavasti, eli käytetään ns.vastaavaavia osia.
(Näin siis jos yhtiö korjauttaa).
Ja kannattaa muistaa se, että korjauksessa ei pureta mitään ylimääräistä, maalaukset ym tehdään lampun rajaan ym. (jos ei korjaaja itse halua purkaa) eli pura itse kaikki ylimääräinen roju, jos paremman laadun haluat...
Eli melkein kannattaa ottaa kertakorvaus tai antaa mennä ruttutukkuun...
Eka mersu 190e 2.3 16v
Tuomaalan Isä ja pojat ei ole kukaan mitään hölösuita. Eivät välltämättä mitään asiakaspalvelun esikuvia.
Hiljaisia, mutta osaavat hommansa! Jos päädyt sellaiseen ratkaisuun, että saat vak. yhtiön pörssillä käydä niin ehdottomasti Tuomaalalle.
Voi olla, että antavat hinta-arvion yläkanttiin, jotta jos jossain vaiheessa vastustaakin, niin on silti vara tehdä asiallisesti ja kiirehtimättä homma loppuun. Ei mene persnetolle siinäkääm tapauksessa.

Voi olla, että antavat hinta-arvion yläkanttiin, jotta jos jossain vaiheessa vastustaakin, niin on silti vara tehdä asiallisesti ja kiirehtimättä homma loppuun. Ei mene persnetolle siinäkääm tapauksessa.
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Mun mielestä kannattas ottaa korjausrahat ja kilpailuttaa hyviä kolarikorjaamoja, ja esim ostaa osat autoon multa
Väkisin ei kenenkään autoo lunasteta.
Mulle vakuutusyhtiö makso yli 5000e limon korjaukseen.

Väkisin ei kenenkään autoo lunasteta.
Mulle vakuutusyhtiö makso yli 5000e limon korjaukseen.
W124 300td 24v -ST
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
- peteracing
- Vakiokalustoa
No nii pistetääs tännekin nyt päivitystä... Eli niinhän siinä kävi että kertakorvauksen otin ja niillä rahoilla auto laitettiin uudelleen nippuun Tuomaalalla kevään aikana. Auto oli puolisen vuotta seisonnassa ku itse olin armeijassa ja just sopivasti kun sieltä kotiuduin nii auton sai taas liikenteeseen! Täytyy sanoa että pirun hyvää työtä ne Tuomaalat teki. Korjasivat kaikki pienimmätkin ruostevauriot samaan hintaan. Kuskinpuoleinen takakaari jouduttiin uusimaan ku oli pikkusen korroosio päässy iskemään! Mut nyt ei löydy ruostetta yhtään mistään. Nyt on kesä tullu päristeltyä ja mitään vikoja ei ole ollut! Kirkkaat takavalotki sain hommattua kohtuulliseen hintaan
Talveksi auto laitetaan mahdollisesti seisontaan ja hommataan joku eri kulkupeli...

Mukava kuulla että auto pelittää, omana vinkkinä kun oli aijemmin samanlainen VAIHDA nokkaketju ajoissa, ( siinä on todennäköisesti myös yksi rivinen ketju ) voin sanoa että sen unohtaminen maksaa n. 3000e kerta ja mulla unohtui kaksi kertaa 

Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-