Onko kukaan vaihtanut penkki MB:n?
Pitäisi vaihtaa tuollainen recaro cse mallinen penkki w201:seen. Penkkihän tietysti toimii sähköllä ja saahan siinä samalla penkinlämmittäjän itselleen.
Ongelma Mitenhän noi helkutin johtojen värit menee?
Ei viitsisi kokeilla,että toimiiko? On sen verran noita säätöjä,että voi asennus "olusissa" harmittaa jos se elektroniikassa tarvittava savu pääsee ulos sieltä penkistä?
Jos jollain muistikuvaa ko.johdotuksesta niin olisi kivaa saada vinkkejä?
En tiedä tykkääkö mersu siitä penkistä,mutta kuski varmasti!
Minkäs verran sinulla niitä johtoja on oikein levällään Laitoin pikkuserkun W201:seen Recaroja oikein kaksin kappalein tossa joulun tienoilla. Se oli ihan helppo kun siinä ei ollut ku kaks johtoa.
No kun sanoit silloin kun kyydissä istuit "pepekyy",että on eltaantuneet penkit niin hommasin toisen.
Niin johtoja no neljä.
Elikkäs kaksi pistoketta toisessa pun/rusk ja toinen valk/violetti. Voisikohan toinen olla penkinlämmittimen ja toinen niihin säätöihin?
Nappulapanelin alla kaikki ruskeet menevät maihin. Mutta tää valkoinen/violetti en löydä mistään sopivaa kohtaa minne ne menee?
Yleismittarilla niistä ei saa oikein lukua? Vai onko koulutus menny hukkaan?
olen tuohon omaan w124:seen sovitellut nahka recaroita jotka ovat peräisin M5 bemarista (e28) hieman on ollut ongelmaa korkeuden kanssa kun penkki tulee liian alas, itse näen ajella mutta emäntä ei. täytyy tehdä korotus palat jotenkin korin ja penkin väliin. mutta pirssi on menossa suuremman remontin alle muutenkin. niin katson sit tarkemmin. näissä penkeissä on manuaalinen säätö ja ilman lämmitystä. kun tuo BMW vainaa oli vielä ajossa niin talvella oli "kiva" istua jäiselle nahkapenkille.
Marko M kirjoitti:Onkohan mahdollista käyttää Recaron asennukseen alkuperäistä W124:n penkin jalustaa. Saako ehjänä pois ja saako enää ehjänä takaisin?
Mulla on recaron etupenkit asennettu w124 orggisjalustoille. Äkkiseltään en muista kuinkapaljon tuo vaati hitsailua + rälläköintiä, mutta jalustat on vielä siinä kunnossa että ne saa kyllä takaisin orggispenkkeihin kiinni tarvittaessa.
Kyllä se on plug&play!
Sinne väliin tulee adapteri ,jokaiseen malliinsa oma. Uusia saa turusta? Lastentarvike liike myy siellä recaron turvaistuimia. Niiten kautta myös recaron varaosia jne...
Voihan sen adapterin tehdä itsekkin. siihen vanhan jalustan ja (recaron) väliin se orggis adapterikin tulee. MUISTA!: I stuimen + turvavöiden tulee olla kiinnitetty huolellisesti.
Saul kirjoitti:Minulla ainakin on 124:ssä Recaron jakkarat, siis ne alkuperäiset.
Ai MB:ssä recaron valmistetta... Joka päivä sitä oppii uutta. Vanhassa munamallin kadetissani oli miellyttävät ja ergonomiset Recaron penkit, mutta mersun vieteripenkit on varmaan sitten tehty siinä vieresellä pajalla...
Saul kirjoitti:Minulla ainakin on 124:ssä Recaron jakkarat, siis ne alkuperäiset.
Ai MB:ssä recaron valmistetta... Joka päivä sitä oppii uutta. Vanhassa munamallin kadetissani oli miellyttävät ja ergonomiset Recaron penkit, mutta mersun vieteripenkit on varmaan sitten tehty siinä vieresellä pajalla...
Kyllä niissä vm. 1987 250 D:n "rallipenkeissä" Recaro lukee siellä penkin raudoissa, jotka paljastuivat kun muovit rapsahtivat irti. Voin vaikka ottaa kuvan epäileville jos tässä jossain vaiheessa niin pitkälle taipuu.
Onko kenelläkään otettuna projekti kuvia näistä recaron jakkaroitten vaihto tilanteesta w201 ja w124:seen? Itseä kiinnostaisi myös vaihtaa recarot alle.
Kyllä niissä vm. 1987 250 D:n "rallipenkeissä" Recaro lukee siellä penkin raudoissa, jotka paljastuivat kun muovit rapsahtivat irti. Voin vaikka ottaa kuvan epäileville jos tässä jossain vaiheessa niin pitkälle taipuu.
Itseltäni löytyy w123 etupenkit recaroina. Uutena isäntä osti ja itse tehtiin kiskot yms asennukset. http://www.mataxi.fi/istuinpiste/henkiloauto.html tuolta sivulta ja tuo STYLE on malli. Ei mikään iso homma ollut, pari kirosanaa + koppaa olutta nii jakkarat istu jo hyvin ja on hyvät jakkarat, tosin hintaakin parille tuli