Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Leze
Vakiokalustoa
Viestit: 96 Liittynyt: La 10.09.2005 18:20
Viesti
Kirjoittaja Leze » Ke 26.10.2005 14:35
mikäs toi isompi turbo on?
MB W123 300D 2.0
Mikko K
Turbospesialisti
Viestit: 1556 Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » Su 06.11.2005 12:55
Jälleen kerran ONNEA kaikille
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Aki P
Asiantuntija
Viestit: 4140 Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32
Viesti
Kirjoittaja Aki P » Su 06.11.2005 12:58
Onnittelut!
Pitääkö sitä tuolla lailla hurjastella ettei rata piisaa
Joku mersupurkaamo??
XUX63
Mersumies
Viestit: 1393 Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja XUX63 » Su 06.11.2005 12:58
Onneksi olokoon koko poppoolle
VMG
Vakiokalustoa
Viestit: 63 Liittynyt: To 13.01.2005 00:10
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja VMG » Su 06.11.2005 15:40
No joo,nyt on sennäköstä touhua että näkee kuka on puhunut
Tyylipisteet on vähintään 100
grattis vaan koko koplalle!!
Autosporting
Petri K
Turbospesialisti
Viestit: 1111 Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59
Viesti
Kirjoittaja Petri K » Su 06.11.2005 18:32
Onneksi olkoon ! Siellä on taas jarrumies saanut kyytiä lavetilla
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Su 02.04.2006 10:37
Billett
stanger
Mersumies
Viestit: 763 Liittynyt: La 20.11.2004 19:07
Paikkakunta: oulu
Viesti
Kirjoittaja stanger » Su 02.04.2006 11:00
laitahan ihmeessä näkyville niin pääsee kansa "pällistelemään"
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Mika.S
Vakiokalustoa
Viestit: 151 Liittynyt: Ti 01.03.2005 22:49
Viesti
Kirjoittaja Mika.S » Su 02.04.2006 12:16
Onhan niitä jo odotettukkin
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/
KOS
Mersumies
Viestit: 1128 Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi
Viesti
Kirjoittaja KOS » Su 02.04.2006 23:29
Kyllä noita kelpaa pistää näytille kun on viimisen päälle siisti ja puhas tuo tekniikkapuoli!!!!
Mitä tuo musta ahtoputki on..??
(silikoonimutkan jälkeen kuvassa joka on alhaaltapäin )
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
pera8x
Mersumaanikko
Viestit: 6702 Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ
Viesti
Kirjoittaja pera8x » Ma 03.04.2006 01:34
onko toi koko kone ihan uus, vai puhdistettu vaan niin perusteellisesti? ainakin kiiltää!
W201 250DT 20V
w201 190E
epk
Valvoja
Viestit: 12614 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Ma 03.04.2006 07:29
mikäs lisäke ö-pohjassa on ? 4maticista kone ?
Mikko K
Turbospesialisti
Viestit: 1556 Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » Ma 03.04.2006 07:35
Turbossa on lisä pala Ö-pohjassa
Litran suurempi tilavuus
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
JP74
Turbospesialisti
Viestit: 2778 Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka
Viesti
Kirjoittaja JP74 » Ma 03.04.2006 09:05
Hiukan on joutunut rälläkkää käyttämään, että jäähdyttimet on saatu mahtumaan. Tosi siistin näköistä jälkeä, melkeinhän tuo Jorman talli alkaa superturbotehdas olemaankin
XUX63
Mersumies
Viestit: 1393 Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja XUX63 » Ma 03.04.2006 09:10
Vakuuttavaa jälkeä taas
Masaman
Vakiokalustoa
Viestit: 282 Liittynyt: Pe 16.09.2005 20:24
Paikkakunta: Tornio
Viesti
Kirjoittaja Masaman » To 06.04.2006 21:11
On kyllä siistin näköistä jälkeä. Tuollainen se olis pitänyt jo tehtaalta tullessa olla.
Eipä ole äänenvaimentajaakaan aivan räkäsaumoilla kasattu.
Taisto
Sisäänajossa
Viestit: 38 Liittynyt: Ke 04.01.2006 19:56
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Taisto » Pe 07.04.2006 20:50
Komee on ja varmaan kumit on ihmeissään alla!
makeST
Vakiokalustoa
Viestit: 165 Liittynyt: Ke 18.01.2006 15:29
Paikkakunta: espoo
Viesti
Kirjoittaja makeST » Pe 07.04.2006 21:02
no niin että semmonen
velipoika tolle mun kulkineelle
<----kiiihtyyy
www.lakesteel.org
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Pe 07.04.2006 23:01
rekisterinumerokin melkein sama
Billett
MikkoH
Vakiokalustoa
Viestit: 200 Liittynyt: Ke 21.12.2005 11:12
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja MikkoH » Ke 12.04.2006 08:56
Hyvältä näyttää! Vähän offtopic, mutta onko jollakin muistissa kuvassanäkyvän coolerin kenno-osan mitttoja noin suunnilleen. Ilman Mersua on vaikea suunnitella coolerin kokoa, mutta jos tekisi samankokoisen kuin kuvassa, niin sen pitäisi mahtua 190:n nokalle.. ehkä..
" Curse not thine engine when it turneth not. Curse rather thine own stupidity. "
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Su 23.04.2006 17:15
Viimeksi muokannut
jorma , Su 23.04.2006 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Billett
veskola
Valvoja
Viestit: 11874 Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja veskola » Su 23.04.2006 18:10
"Rek. No: ST-190"
Aika tylyä
miigu
Vakiokalustoa
Viestit: 76 Liittynyt: Ma 28.03.2005 20:04
Paikkakunta: satakunta
Viesti
Kirjoittaja miigu » Su 23.04.2006 23:11
tekis kyl mieli tollast st:tä mutta lompakko sanoo toista
[url=http://i4.photobucket.com/albums/y112/miigu/lahtokohta/mersu.jpg]projekti / ajossa 1984 - W123 300DT[/url]
projekti 1978 - w123 300D
projekti 1988 - mazda 323 HB
Migself
Vakiokalustoa
Viestit: 392 Liittynyt: Ke 19.10.2005 10:32
Paikkakunta: LapilahdistuS
Viesti
Kirjoittaja Migself » Su 30.04.2006 10:51
meni pieni tovi ennenku hokasin et kukas se on tämän topicin "sankari" ja kuningas..
meikällä on wanhassa kirjotus pöydässä "herlevin full-pull" tarra vuodelta 96
2.3 l
Perttu K
Asiantuntija
Viestit: 1036 Liittynyt: Su 07.12.2003 22:31
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Perttu K » Ma 17.07.2006 20:49
Olisiko heittää suurinpiiretin valmiita mittoja siitä millainen takapönttö sopii w124:een. Voisi työpaikalla taitella noita takapöntön peltejä jo ennakkoon.
MasaMbW124
Mersumies
Viestit: 1703 Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
Viesti
Kirjoittaja MasaMbW124 » Su 23.07.2006 14:02
Perttu K kirjoitti: Olisiko heittää suurinpiiretin valmiita mittoja siitä millainen takapönttö sopii w124:een. Voisi työpaikalla taitella noita takapöntön peltejä jo ennakkoon.
hmm.. omaan onkin takapönttö hakusessa, mutta tosin on ilman turboo ja diisseliä varustettu 200:nen
Mutta mikä ettei se tuohonkin passais??
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Ti 25.07.2006 23:42
480x270x180
Billett
teinitähti
Mersumies
Viestit: 596 Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38
Viesti
Kirjoittaja teinitähti » Ke 26.07.2006 16:13
anteeksi että tuunn "sotkeen" aihetta ja viemään asiaa pois aiheesta, mutta.....
noh eli onko kellään "mahdollista" tehdä myyntiin tommosia takapönttöjä?
kun noi valmis pöntöt joko maksaa ihan "sikana" tai sitten ovat halpoja kiinalaisia romuja......eli jos joku tekee kohtuu hintaan tommosia, niin voisin ostaa, eli YV:tä tuleen jos joku tekee
Perttu K
Asiantuntija
Viestit: 1036 Liittynyt: Su 07.12.2003 22:31
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Perttu K » Ke 26.07.2006 19:32
jorma kirjoitti: 480x270x180
Kiittää ja alkaa valmistella takapönttöä valmiiksi putkisulkeisia varten.