ELI TYHJÄKÄYNTI EI PYSY ALAALLA MUUTA KUIN KYLMÄNÄ JA SILLOINKIN KORKEALLA?? VIKAA ALIPAINE SÄÄTIMESSÄ..?? AUTO ON W124 KAKSPUOKKI -86 HIEMAN RUUVATTU... TUSKIN RUUVAUS VAIKUTTAA ASIAAN...???
Mulla ruuvaus vaikutti tyhjäkäyntiin vaikka on sähköinen säädin. Kuumana kaasusta tuli niin herkkä että tyhjäkäyntipiiri rupesi värähtelemään tyhjäkäynti rupesi humpaamaan.
Syöttöpumpun sisällä toiseksi alimmainen ruuvi on kierrosten laskun säätö. Jos on liian tiukalla niin kierrokset ei laske alas. Tuota ruuvia joutuu löysäämään että saa kierrokset normaalisti tippumaan jos säätää syöttöä isommalle.
Juurikin se. On lukittu muistaakseni 23mm mutterilla. Ei tarvi kääntää kuin hieman korkeintaan 1/4 kierrosta. Sen voi kokeilla kun laittaa auton käyntiin ja säätää samalla.
niin ja pisti tuosta ensimmäisestä kirjoituksesta esiin että onko syötön lisäyksen yhteydessä säädetty tyhjäkäyntiä? Tyhjäkänti nousee mitä enemmän säätää syöttöä. Joutuu tiputtamaan eristä ruuvista sen.
Elikkäs ei oo syöttöä lisätty mutta se vaan itsekseen alko nousemaan( henkimaailman juttuja... ) perjantaina olis tarkotus säätää... se ei vissii riko mitää ku on suht pölytön halli missä säädetään jos ja kun joutuu ottaa ilmanputsarin pois...