Minkälainen koukku väyryseen?
Minkälainen koukku väyryseen?
Minkäs firman ja minkäslaista koukkua väki väyryseen suosittelee? Olisi tarvetta tuolle kärryn vetimelle, mutta kun ei haluaisi ulkonäöstäkään karsia.
Tuplaputkista joutuu kyllä luopumaan ja samalla menee varmaan takahelma uusiksi, mutta minkäs firman koukku se olisi sopiva tuommoseen tuninghenkiseen väyryseen?
Kuvia asennetuista koukuistakin olisi mukava katsella.
Tuplaputkista joutuu kyllä luopumaan ja samalla menee varmaan takahelma uusiksi, mutta minkäs firman koukku se olisi sopiva tuommoseen tuninghenkiseen väyryseen?
Kuvia asennetuista koukuistakin olisi mukava katsella.
W213 220d -17 AMG
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Kovilin sivuilta näyttäis äkkiseltään löytyvän merkkikohtaisia asennusohjeita pdf:nä.
http://www.kovil.f/
http://www.kovil.f/
toyota
exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
kiinteä Westfalia on edullinen ja " tyylikäs" ja ei ole niin paha ruostumaan
kuin tietyt merkit.
Asennusohjeet mukana sekä koukkuosassa että sähkösarjassa.
liekö sen työläämpi asentaa kuin muutkaan ,mutta käyttäisin sanontaa:
on työläs.
kuin tietyt merkit.
Asennusohjeet mukana sekä koukkuosassa että sähkösarjassa.
liekö sen työläämpi asentaa kuin muutkaan ,mutta käyttäisin sanontaa:
on työläs.
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Itse ostin ja asentelin "original" Westfalian irroitettavan koukun ja voin suositella. Istuu kuin nenä päähän ja massan kun raaputtaa korista pois kiinnitysreikinen kohtaan niin valmiit reikämerkit on just siinä missä pitääkin. lisäksi istuu hyvin eikä tarvi mitään puskureita ruvata leikkailemaan.
Kovil koukkuja olen nähnyt mutta ei istu niin hyvin tai sitten on ollut tumpelot asentamassa.
Kovil koukkuja olen nähnyt mutta ei istu niin hyvin tai sitten on ollut tumpelot asentamassa.
saakos tuohon sellaista MB tehdas koukkua joka menee takahelman alle täysin ja kun takaluukusta kahvasta vetää niin se tulee esiin, laitoin omaani sellaisen ( S-sarja) ja toimii todella hienosti, tosin takahelma on originaali.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Kovilin koukku tuli asennettua. Melkein meni hermot ja ainakin kuusi tuntia ährätessä. Mutta siellä on ja pysyy.
Nyt pitäis keksiä jotain uutta perälle, kun joutui tuon toisen pakoputken haaran poistamaan. Näytää vähän tyhmältä tuo tyhjä pakoputken paikka.
Nyt pitäis keksiä jotain uutta perälle, kun joutui tuon toisen pakoputken haaran poistamaan. Näytää vähän tyhmältä tuo tyhjä pakoputken paikka.
W213 220d -17 AMG
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Joo noitahan näkyy jatkuvasti muutenkin kun käynnistäessä usein vähän pölläyttää valkoista. Yllättävän monessa autossa vain yksi putki pölähtää.humina kirjoitti:Joo, oli se komiaa kun näin talvella calibran neljällä ulostulolla, joista kolme oli tukkeentunut lumesta. Oli ilmeisesti peruuttanut lumipenkkaan jossain vaiheessa.

Tosin voisihan tuon aiheuttaa hienoinen ongelma vain tietyissä sylintereissä jos putket aidosti on jaettu koko matkan.