mistäs muuten saa tyhjä käyntiä säädettyä?

alko käymään vähä korkeilla kiekoilla, kun avasin sen viimesen kierroksen siitä alppiventtiilistä


mikä työkalu tuonne väliin mahtuu?epk kirjoitti:juuri näin. pirun ahdas väli tosiaan, kannattaa ne ruuvit vaihtaa 10mm kannalla oleviin ruuveihin niin helpottuu kummastijuhnu82 kirjoitti:Aukasikko muuten sen pumpun taka kannen niin että öljyn putsarin jalka oli paikallaan? Itte oon tehny aina niin mutta on tosi ahdas väli
On se ihmeellistä kun sitä ei voi uskoa, ei sinne mahdu mikään.teamhyypio kirjoitti:mikä työkalu tuonne väliin mahtuu?
Automaattivaihteisissa on pumpun kyljessä laatikon alipainesäädin, joka annostelee alipainetta kaasun asennon mukaan. Boksiin menee 3 alipaineletkua.pera8x kirjoitti:osaako kukaan sanoa, mikä on tuo "mötti" tossa pumpun kyljessä? ei siis oo kaikissa malleissa, ilmeisesti vaan w201/w124:ssä ja niissäkin vaan uudemmissa malleissa, yli 90 lukusissa. siinä siirtopumpun oikealla puolella oleva mötti, mihin menee ainakin alipaineletkuja ja kait 1 sähköjohto.
mikä on tuo kyseinen mötti?
mitähän varten mun autossa on kyseinen boksi? auto on manuaali... oiskoos sitten joskus ollu tomaattilaatikolla, tai sitten pumppu on joskus vaihdettu?Samuli H kirjoitti:Automaattivaihteisissa on pumpun kyljessä laatikon alipainesäädin, joka annostelee alipainetta kaasun asennon mukaan. Boksiin menee 3 alipaineletkua.pera8x kirjoitti:osaako kukaan sanoa, mikä on tuo "mötti" tossa pumpun kyljessä? ei siis oo kaikissa malleissa, ilmeisesti vaan w201/w124:ssä ja niissäkin vaan uudemmissa malleissa, yli 90 lukusissa. siinä siirtopumpun oikealla puolella oleva mötti, mihin menee ainakin alipaineletkuja ja kait 1 sähköjohto.
mikä on tuo kyseinen mötti?