Halpaa pesua pk-seudulla!

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
Avatar
Mogge
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 345
Liittynyt: Ti 22.04.2003 13:42
Paikkakunta: Espoo

Halpaa pesua pk-seudulla!

Viesti Kirjoittaja Mogge »

Mikäli satutte eksymään Vantaalle Myyrmannin ostoskeskukseen, niin auton pesu onnistuu helposti ja maalipintaa naarmuttamatta parkkihallin alakerroksessa. Homma hoituu tee-se-itse -menetelmällä mm. Shellin tai Nesteen huoltoasemilta tutuilla painepesurivärkeillä, mutta huomattavasti huokeampaan hintaan! Pesupaikkoja on kolmelle autolle kerrallaan ja koneet toimivat 50 centin, euron tai kahden euron kolikoilla. Itse olen onnistunut kolmella eurolla samaan hyvään jälkeä aikaiseksi (2 * korkeapainepesu + 1 * huuhtelu). Ja mikä parasta: ovien tiivisteiden, ikkunoiden yms. pyyhkiminen ja muu oheistoiminta sujuu pesun jälkeen mukavasti lämpimässä parkkihallissa, jonne auton voi halutessaan jättää kuivumaankin kolmeksi tunniksi ilman lisähintaa 8)

Kovin huonosti ovat markkinoineen kys. pesupaikkaa: vaikka parkkihalli olisi täynnä autoja, niin pesulaan ei ole ikinä jonoa. Ei sikäli, että mitään ruuhkaa sinne kaipaisinkaan, mutta pelkään koko toiminnan loppuvan, jos homma ei ole kannattavaa :?
BMW 320i sedan -04
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1639
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Kiitos vinkistä - usein käynyt, mutten tuota koskaan huomannut
Johtuu kai siitä, että pysäköin yläkerrokseen :wink:

Nyt kun taas kohta suolataan, niin kannattaa tuolla paineella huuhdellä
näkymättömiäkin paikkoja, kuten helmat ja sisälokasuojat yms.
niin saadaan happohyökkäystä kuriin.
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Vastaa Viestiin