Haluisin valkoisen, ulkoapäin hieman kämäisen 190:n mustaksi "avaimet käteen" periaatteella. Työn laadun ei tarvisi olla priimaa, kunhan olisi "siedettävä"

Joo, muutama satanen, ja lopputulos muistuttaa todennäköisesti lanttusäkkiä.Sivonen kirjoitti:Riippuu ruosteesta ja muutenkin peltien kunnosta. Tosiaan 1000-2000€ se suunnilleen on.
Halvalla pääset kun teet pohjatyöt itse ja pyydät osaavan kaverin ruiskimaan maalin päälle. Hintaa tulee kaikkineen muutama satanen.
Joka ikisessä maalaamossa on pakko tulla vuoden takuu työlle jos he tekevät myös pohjatyötKryptonite kirjoitti:. Tuleeko missään automaalamossa minkäänlaista takuuta maalaukselle ja pohjatöille? Onko kellään tietoa? Ei ole kiva maksaa 2000-3000e ja sitten käy että talven jälkeen jo puskee ruostetta lokarinkaarista
Jokunen vuosi sitten maalautin kurssikeskuksessa erään-toisen-merkkisen auton, maalauskohteena kyseinen auto oli ollut ilmeisesti aika mielenkiintoinen koska oli maalattu samantien neljä kertaaKimi kirjoitti:Yks ihan varteenotettava vaihtoehto on ammattikoulut/kurssikeskukset. Aikaa tosin saa varata hieman, mutta kyllä sielläkin hyvää jälkeä tehdään. Ainakin mitä olen nähnyt autoja, jotka on maalattu oppilaitoksissa, niin ei oo ainakaan minun silmissä ollut huonoa jälkeä.
Mun mielestä ne maalaa sen tarvittaessa niin monesti, että tulee hyvä. Nehän kuitenkin aina opettaja tarkistaa ja hyväksyy. Mutta aikaa saattaa vierähtää, jos esimerkiksi pohjissa on paljon tekemistä. Kuitenkinhan ne on vielä oppilaita, jotka sen työn tekevät. Itsekin muistan, kun hieroin amitsussa yhtä vanhaa vauxhallia pari kuukautta, mutta sillä autolla ei ollu kiire, kun se ei ollu käyttöauto, vaan vanha papparainen kunnostutti sen omalle tytölleen. Hintoja työlle en enää muista, kun tästäki on jo aikaa 12-13 vuotta.MasaMbW124 kirjoitti:itsellä tuo auton ylimaalaus on kanssa edessä kesällä.. ja alkanut noi ammattikoulujen maalaukset kiinnostamaan... minkähänmoista hintaa ne pitää? tai no soittamalla siitäkin selviäis![]()
mutta maalaako ne päin persettä vai tuleeko tosiaan siistiä jälkeä
Kimi kirjoitti:Mun mielestä ne maalaa sen tarvittaessa niin monesti, että tulee hyvä. Nehän kuitenkin aina opettaja tarkistaa ja hyväksyy. Mutta aikaa saattaa vierähtää, jos esimerkiksi pohjissa on paljon tekemistä. Kuitenkinhan ne on vielä oppilaita, jotka sen työn tekevät. Itsekin muistan, kun hieroin amitsussa yhtä vanhaa vauxhallia pari kuukautta, mutta sillä autolla ei ollu kiire, kun se ei ollu käyttöauto, vaan vanha papparainen kunnostutti sen omalle tytölleen. Hintoja työlle en enää muista, kun tästäki on jo aikaa 12-13 vuotta.MasaMbW124 kirjoitti:itsellä tuo auton ylimaalaus on kanssa edessä kesällä.. ja alkanut noi ammattikoulujen maalaukset kiinnostamaan... minkähänmoista hintaa ne pitää? tai no soittamalla siitäkin selviäis![]()
mutta maalaako ne päin persettä vai tuleeko tosiaan siistiä jälkeä
Mistä maalaamoista Porissa oikein kysyit? Mulle on sanottu kyl paljon korkeampia hintoja. Toi oma auto mikä menee maalaukseen niin Automaalaamo Matti Äijö lupas maalata sen 2000 eurolla. Väri on tummansininen candy väri ja maalit maksais noin 350 euroa. Ja itse puran auton ja kokoan... Toi 2000 euroa on kyl aika kova hinta, vaikka itse purkaa...Tenox kirjoitti:Porin seudulla kyselin 200SX:n ylimaalauksen hintaa periaatteella, että vien auton ja haen maalattuna pois. Kolmen eri maalaamon hintahaitari oli vuonna 2004 700-1000e. Siis tuohon kuului purku, pohjatyöt, maalit ja maalaus, sekä kasaus. Laadusta en tiedä, kun Nisukka meni myyntiin ennen maalausta, mutta ihan automaalaamoita kaikki nuo, mistä tarjouksia kysyin.