kyselenpä tyhmiä: Miten irtoaa mitaristosta "lasi"?Takanahan on muistaakseni neljä ruuvia, onko se näillä kiinni, vai millä
Täytyisi hieman "virittää" kiekkakellon viisaria sillä se ottaa kiinni jälkiasennettuun kromirenkaaseen yläsennossaan ja jää siihen jumiin 4000RPM kohdalle, Lasia koputtamalla aina vapautuu.
Klipseillä?
Taitaa sitten olla monenlaista systeemiä (edellyttäen, että W124:sta on kyse), koska mulla on kaikissa ollut lasi kiinteänä siinä kotelossa ja mittariston saa sieltä takaa irti siitä kotelosta.
Irrotusyritys rikkoo lasin (pleksi) reunan tai halkaisee koko lasin.
Anasaa kirjoitti:Klipseillä?
Taitaa sitten olla monenlaista systeemiä (edellyttäen, että W124:sta on kyse), koska mulla on kaikissa ollut lasi kiinteänä siinä kotelossa ja mittariston saa sieltä takaa irti siitä kotelosta.
Irrotusyritys rikkoo lasin (pleksi) reunan tai halkaisee koko lasin.
/Ana
Ööh, niin tuota juuri tarkoitin, ei sitä ihan pelkkää lasia irti saa kun väkivalloin ja liimaamalla takasin. Mutta eihän tässä kai ollut tarkoitus kuin päästä käsiksi mittareihin?
Boss kirjoitti:
Ööh, niin tuota juuri tarkoitin, ei sitä ihan pelkkää lasia irti saa kun väkivalloin ja liimaamalla takasin. Mutta eihän tässä kai ollut tarkoitus kuin päästä käsiksi mittareihin?
Jeh.
Lähestyin pilkkua viilaamalla, koska sanallisesti epämääräiset ohjeet ehkä saavat aikaan materiaalivaurioita... ?
Siis ei klipsejä vaan ne ruuvit ja lasi ei irtoa vaan mittaristo siitä kotelosta. Ja muistaakseni vielä kolmena kappaleena.