Onkohan kukaan asentanut mahdollisesti sellaista Fk-automotiven kauko-ohjattavaa keskuslukkoa kun
FKRMC03 tai
FKRMC02?? Mulle on tulossa tuo ensimmäinen jonka mukana tulee kaksi avainta johon voi itse teetättää sopivat urat + keskusyksikkö ja nippu johtoja. Onkohan tämä vehje radio ohjattu kun keskusyksiköstä lähtee kaapeli jossa lukee "Purple(ANT) unconnected straightened" eli on vissiin joku antennin johto jota ei kytketä mihinkään vai??Ja mahdollisia asennus ohjeita otan vastaan..moni on asentanu tällä foorumilla vastaavanlaisia kauko-ohjaimia mutta ei juuri tätä. Ainakaan en ole löytänyt mistään täältä juuri tästä ohjaimesta tietoa!
Auto johon olen asentamassa kauko-ohjainta on
W202 vm. -93, ja autossahan on vakiona jo keskuslukko, mutta kauko-ohjaus puuttuu!
Asennus ohjeet on muuten suht koht selvät paitsi sitä en käsitä että miksi ohjeessa käsketään kytkeä "purple" värinen johto parking lights:eihin?? Ainakin minulla olisi tarkoitus saada vilkut välähtämään kun ovet lukitaan/avataan!Eli kertokaapas että mitkä valot ne välähtää tämän ohjeen mukaisesti??Parkit vai vilkut vai ei kummatkaan?