ke-jetti ei polta kaikkea

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Watti_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 12.03.2006 23:22
Paikkakunta: Virrat
Viesti:

ke-jetti ei polta kaikkea

Viesti Kirjoittaja Watti_ »

Mikähän on kun 2.0 ke ja palamisarvot on yli 1200 vaikka pitäis olla siellä jossain 200 pintaan? Venttiilinvälykset on tsekattu, mutta siihen loppu kekselijäisyys!
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Tulpat kuntoon ja muut syttypuolen kamat kannattas tarkistaa.
Jos se ei pala kunnolla niin silloinhan HC nousee.
Eikö sitä pysty enää säätämään siis seosta?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Watti_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 12.03.2006 23:22
Paikkakunta: Virrat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Watti_ »

Ai niin, unohtu tosiaan mainita että pyörijä, jakajan kansi ja tulpat on vaihdettu uusiin... Tulpanjohtoja en usko syyllisiksi. Mitenkäs puola?

Seos on niin laihalla kuin mahdollista.
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Voisko olla että sieltä on palanut pakovena tai useempi?
Jos nyt pahinta mahdollista hakis.
Mites se pakoputken päästä kuullostaa ne pakoäänet tyhjäkäynnillä?
Tuntuuko että imee välillä takasin päin?

Olikos CO arvot minkälaiset??
Kun muistaakseen jos se seos on liian laihalla niin silloin myös nousee HC arvot.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Watti_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 12.03.2006 23:22
Paikkakunta: Virrat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Watti_ »

Manu300cea24 kirjoitti:Voisko olla että sieltä on palanut pakovena tai useempi?
Jos nyt pahinta mahdollista hakis.
Mites se pakoputken päästä kuullostaa ne pakoäänet tyhjäkäynnillä?
Tuntuuko että imee välillä takasin päin?

Olikos CO arvot minkälaiset??
Kun muistaakseen jos se seos on liian laihalla niin silloin myös nousee HC arvot.
Kansiremppa on juuri tehty ja venojen uskoisin olevan kunnossa. käynti on tasainen ja ok. co arvoista ei hajua. Muilta osin saatiin säädettyä ok, mutta hc jäi korkealle.
Watti_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 12.03.2006 23:22
Paikkakunta: Virrat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Watti_ »

Lisätäänpä tähän vielä outo vika. Takajarruvalot lopetti toimintansa. Polttimot ehjät, sulakkeet ehjät. Onkohan tuo valojen mikrokytkin vaikeassakin paikassa ja mitenkä mitataan onko ehyt?
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Se jarrukatkaisija löytyy sieltä jarrupedalin luota.
Olikohan vielä valkee väriltään?
Ei pitäis kovin vaikee etittävä olla.
Eli sinne polttimolle ei tule virta kun painaa jarrua?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Watti_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 12.03.2006 23:22
Paikkakunta: Virrat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Watti_ »

Jarruvalovika korjattu, edelleen poltto heikkoa.
mjo33400
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1161
Liittynyt: Ma 19.04.2004 18:51
Paikkakunta: Vihti / Otalampi

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Ja mikähän se jarruvalovika oikein oli, olishan se kiva tietää mikä tässä tapauksessa vikana. Kun kerran kysyt aiheesta niin kuittaa se sitten vastauksella kun vika on korjattu. Kiinnostaa se korjauskin meitä muita. :twisted:
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Avatar
Heikki H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 649
Liittynyt: Ti 09.12.2003 01:04

Viesti Kirjoittaja Heikki H. »

Onko suihkukuvio hyvän näköönen jos painetta säätelee jossin siinä 3-5baarin molemmin puolin.
So long and thanks for all the fish
Watti_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 12.03.2006 23:22
Paikkakunta: Virrat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Watti_ »

Noloa myöntää, mutta jarruvalo vikana oli polttimot joita ei ollut ollenkaan! :oops:

En ole suihkukuvioista perillä, kuinkas se testataan?
Avatar
M.K
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2252
Liittynyt: Su 01.02.2004 13:41
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja M.K »

Watti_ kirjoitti:Mikähän on kun 2.0 ke ja palamisarvot on yli 1200 vaikka pitäis olla siellä jossain 200 pintaan? Venttiilinvälykset on tsekattu, mutta siihen loppu kekselijäisyys!
Imupuolella ilmavuoto :?
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Watti_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 12.03.2006 23:22
Paikkakunta: Virrat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Watti_ »

Jees, täytyy ottaa imusarja irti. Laitoin pellitiivisteen sijasta silikoonia tiivisteeksi, voi olla ettei ollut hyvä idea.
Vastaa Viestiin